Oprettet February 9, 2011 Hej tøser Uha tiden flyver heroppe, det er så fedt her. Her er rigtig flot og dagene veksler mellem solskinsdage med knasende sprøde pister og så dage med sne, hvor det hele er helt dæmpet. Så der er lidt for enhver smag. Jeg er ikke særlig god til at køre, når der ligger meget sne på pisten, jeg var på en ekspedition ned af en ret stejl sort i går, og tja hvad kan jeg sige, Martin fik dokumenteret mit fald med sit videokamera :rolleyes Men oooop igen hvor svært kan det være, så vi tog liften op igen, og så fik den ellers en over nakken igen - på :numse og albuer. Så det var 2 i træk, hvor jeg gled ret langt, for der kom ret meget fart på på grund af hældningen. I dag er der ingen sne, så nu skal jeg snart ud og muntre mig på pisten, når altså min kæmpe frokost lige har lagt sig :mam I aften kommer et af vores rigtig gode vennepar, der har taget turen hele vejen herop for at nyde de sidste 3 dage sammen med os :wee Håber I alle sammen har det dejligt :kram I kan da lige få et billede af Martin på pisten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Dejligt med en lille hilsen fra vinterlandet i nord :) Det lyder til i har en skøn tur :loveshower Hihi.... fedt billede... Med brillerne på plads som altid ;) Nyd nu de sidste dage, og hils dine drenge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Hvor dejligt i hygger jer :) Det er bare SÅ vigtig og leve i nuet og hygge sig.. FEDT det er noget i praktisere... Øvelse gør mester søde Ki.. SÅ coolt du tog der op igen... :gp Ha nu nogle hyggelige dage før det går hjem igen... :kram2 Ps. SUPER billede af Gl.smølfen :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 fantastisk natur på det billede :) (Hvorfor skal vi altid kun se ham med briller på?) Håber I nyder det i fulde drag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Lyder som om I har en dejlig tur :loveshower Godt du har gå-på-mod og en mand med briller til at opmuntre dig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Dejligt I nyder det! Jeg kom retur fra Hemsedal i mandags med lungebetændelse - øv! Så fik ikke stået ret meget på ski :( Men så må du lige tage et par ture for mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Dejligt at i har en god tur. Håber ikke du slå :numse alt for meget :) Fint billede af Gammelsmølf med briller på som altid ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Åhh....savner Norge! Dog ikke sneen ;) Hehe! Nyd de sidste dage, vi kommer også gerne et smut ;) LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 åhhh det lyder som en super skiferie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 He he - ja jeg tænkte godt på, at han havde briller på endnu engang, men det er en del af outfittet :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 der ser fantastisk ud og godt du ikke kom til skade Ki God ferie fortsat... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Hvor lyder det hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Hvor lyder det bare som en rigtig god tur - jeg er virkelig misundelig :P :P :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Dejligt i nyder det... Men øøøhm den video skal vi ikk se den ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 10, 2011 Åhh hvor lyder det bare hyggeligt, man får jo helt selv lyst til at komme på ferie når man læser om jeres :biglove Dejligt at i hygger jer, og sikke et yndigt billede af Martin, Ki- nap nu det billede af ham uden briller og smid herind :D Hvad med lille Leo, har i ikke ham med ??? :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites