Guest

Joha ulddragt??

10 indlæg i dette emne

Min svigermor har foræret mig en joha ulddragt i str 70, så den er i starten af sæsonnen lidt stor, men en str mindre var 60, og hun er 56 lige nu og måske nogen uger mere så tager hun et ryk til 62 så midt vinter er 60 jo for lille, eller hva?

Og så jeg i tvivl, hvad bør hun få under sådan en dragt?

Jeg er jo aldrig selv i uld da jeg ikke ret godt tåler det, så har ingen anelse om dens effekt og hvad hun bør have under. Så hvad bruger i andre under?

Del dette indlæg

Slet ikke andre der har joha ulddragt der vil dele hvad de gør? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er i tvivl om hvad det er for en uld dragt du mener. Kan du linke til den?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes, det ligner en slags uldkoeredragt...? 

Ellers sparkedragt, bare i uld og laekker tyk i det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vigga havde en ulddragt i vinters hun brugte den især når hun sov ude. Havde bare en Alm body indenunder.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, det ligner en slags uldkoeredragt...? 

Ellers sparkedragt, bare i uld og laekker tyk i det :)

Yes det er sådan en køredragt :) den er bare super lækker, men er virkelig i tvivl hvor meget tøj hun skal have under sådan en :)

Vigga havde en ulddragt i vinters hun brugte den især når hun sov ude. Havde bare en Alm body indenunder.

Tak for det :)

Hvad med benene et par strømpebukser?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan en har vi haft som køredragt alle Valdemars vintre (inkl den kommende :)) Han har almindeligt tøj under - bukser og en bluse og så en body under.

Jeg synes den er perfekt til bilen, og det første år sov han også nogle gange i den, hvis vi var på tur med barnevognen, men ellers brugte vi voksi :) Hvis den skulle bruges til decideret sovedragt, ville jeg nok give langærmet body og strømpebukser under, tror jeg :)

En str 70 skulle såvidt jeg har forstået dække 4-9 mdr. Det passede meget fint henover vinteren til Valdemar, som var en stor juli-bebs :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan en har vi haft som køredragt alle Valdemars vintre (inkl den kommende :)) Han har almindeligt tøj under - bukser og en bluse og så en body under.

Jeg synes den er perfekt til bilen, og det første år sov han også nogle gange i den, hvis vi var på tur med barnevognen, men ellers brugte vi voksi :) Hvis den skulle bruges til decideret sovedragt, ville jeg nok give langærmet body og strømpebukser under, tror jeg :)

En str 70 skulle såvidt jeg har forstået dække 4-9 mdr. Det passede meget fint henover vinteren til Valdemar, som var en stor juli-bebs :)

Fuldstændig :ditto bortset fra at den er alt for varm for Elliot at sove i. Men han brugte den i vinters som køredragt og til at have på når vi gik tur i barnevognen hvor han sad op.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar begge to!!

Det jo perfekt med størrelsen så, stor start august baby :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER