Besvaret October 7, 2014 Lillemy77: Tak :) Opdagede det ved tidlig scanning omkring 7+5. Har skrevet om det i min graviditetstråd "Vores lille dino", men tråden er ikke længere aktiv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 efter min NF scanning er min termin blevet rykket til den 22 maj i stedet for den 25ende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 13, 2014 Jeg er forresten blevet rykket fra 4. maj til 30. april. Det lille myr har vokset så hurtigt, at den er blevet undfanget to dage før ægløsning :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 15, 2014 Min er også rykket til 12. Maj hvis ikke jeg har fået skrevet det✌️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 31/5 skal føde i Kolding Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 Jeg er forresten blevet rykket fra 4. maj til 30. april. Det lille myr har vokset så hurtigt, at den er blevet undfanget to dage før ægløsning :rolleyes Min er undfanget tre dage før ægløsning :P Så jeg hører faktisk også til herinde med termin 31/5. Jeg er dog ret sikker på, jeg får et juni-barn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Jeg vil gerne på listen. Jeg har ellers holdt til i juni-gruppen. Min terminsdato er 29/5 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites