Oprettet September 6, 2014 Skal vi ikke lave en samlet oversigt :) Jeg skal nok opdatere listen løbende :) 30. April Trine-pingvin 4. Maj: Tanja83 Mor_til_to_86 5. Maj: MichelleMaria 7. Maj: Guldklump 9. Maj: Efternøler 10. Maj: Collonil 12. Maj: Dbp Enirt and Jutland 13. Maj L14 19. Maj: Mariaelley 21. Maj: BabyHaagensen 22. Maj: Mitus LoneKJensen 23. Maj: Kamillaskruk 27. Maj: Sara_1986 28. Maj: Mirinda1 29. Maj: Fru.Skruk 31. Maj: Moar_til_4 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 10. maj :loveshower :stork Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Har termin 19. Maj :) :stork Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Tillykke til jer alle <3 hvor er det dejligt med alle de forårs børn <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Mange tak, det bliver fantastisk ❤️ <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Så er der opdateret igen... Har været så træt at jeg ikke har orket at tilføje nogle den sidste uge ;) Så skal vi bare have nogle flere på listen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Indtil videre hedder min termin 17 Maj :) Nu må vi se hvad hun siger I dag til scanning:) håber at alt kommer til at gå godt:D! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Jeg har termin d. 27. maj :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Den 25 ende indtil vider.. men den bliver nok ændret et par gange Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Trine: 2. maj Efter to scanninger tror jeg mere på termin bliver 4. maj, som også passer med sidste menstruationsdag men ikke med min ægløsning :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2014 Min scanning i dag, sagde termin d. 15/05:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2014 Jeg har termin ca 23. Maj. Er 6+0 i dag og skal til tryghedsscanning på onsdag (4dage) Er så spændt! Det er min første graviditet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Du må hellere strege mig af listen. Har lige haft en MA. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Åh miss rina det var dog en virkelig trist nyhed? Har du opdaget det til nakkefoldsscanning ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 er jeg ked af at høre :( ved det er en abort, men hvad står m for..? Del dette indlæg Link to post Share on other sites