Oprettet September 6, 2014 Hello ladies! Er der nogen, der kan bekræfte følgende mål? Indvendig ærmelængde: Str. 86: ca. 23 cm Str. 92: ca. 25 cm Fra nakke til skridt: Str. 86: ca. 54 cm Str. 92: ca. 55 cm Indvendig benlængde: Str. 86: ca. 30 cm Str. 92: ca. 35 cm :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Noahs er på hans værelse, men jeg kan måle str. 86 model 2013 i morgen, hvis det er en hjælp? Eller skal de være 2014 modellen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Noahs er på hans værelse, men jeg kan måle str. 86 model 2013 i morgen, hvis det er en hjælp? Eller skal de være 2014 modellen? 2013 er fint - tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Det stemmer overens med målene i theas flyverdragt :) hvilken størrelse køber du til Theodor? Jeg har købt en 86 til Thea, men den er godt nok stor til hende :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Det stemmer overens med målene i theas flyverdragt :) hvilken størrelse køber du til Theodor? Jeg har købt en 86 til Thea, men den er godt nok stor til hende :unsure Planen er en 86. Håber den kan holde hele vinteren :)Er Thea ikke også til dem lille side? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Planen er en 86. Håber den kan holde hele vinteren :) Er Thea ikke også til dem lille side? Jo hun er en lille pjevs på kun 80 cm, men hun har så kun vokset 3 cm siden hendes 1 års undersøgelse, så jeg håber at hun snart skyder lidt i vejret! Det var vist også lidt modigt af mig at købe en str 86, men sidste vinter havde hun en miniature i str. 74, som var godt stram da vinteren var ovre, så jeg var bare sikker på at hun skulle have en str 86 i år :unsure Tror du den går an, eller tror du det er en bytter? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Hov, hvilken farve vil du forresten købe? :D Molo laver virkelig nogle fede farver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Jeg aner ikke hvor høj Theodor er :blush Haha Ja den er da godt nok noget stor. :unsure Jeg ville være mest bekymrede for de lange ærmer.. Farve mæssigt er jeg nok ude i en mørkeblå. Men jeg kommer ikke til at købe en til fuld pris. Leder efter et fejlkøb, for jeg vil heller ikke have noget brugt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Ham Theodor bliver helt sikkert en laber lille fyr, i mørkeblå :biglove Kan godt forstå at du helst ikke vil købe en brugt, det er også en helt anden følelse at få noget nyt i hænderne :D men hvis man skulle købe flyverdragt i butik, så er det jo en mindre formue man skal af med :O 1200 kroner, det er altså mange penge! Theas flyverdragt har jeg købt af en der opkøber restpartier og sælger til ret gode priser, så hvis jeg sælger hendes flyverdragt videre, så burde jeg nogenlunde kunne holde pengene hjemme på den... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Jeg kan lige tjekke Annas str. 92 ift. dine tal i morgen? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Jeg kan lige tjekke Annas str. 92 ift. dine tal i morgen? :) Ja tak, Susanne :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2014 Ja tak, Susanne :kissArg, jeg har glemt det! Sorry <_< Mind mig om det, hvis jeg glemmer det :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 Jo hun er en lille pjevs på kun 80 cm, men hun har så kun vokset 3 cm siden hendes 1 års undersøgelse, så jeg håber at hun snart skyder lidt i vejret! Det var vist også lidt modigt af mig at købe en str 86, men sidste vinter havde hun en miniature i str. 74, som var godt stram da vinteren var ovre, så jeg var bare sikker på at hun skulle have en str 86 i år :unsure Tror du den går an, eller tror du det er en bytter? image.jpg Det er mit indtryk at Lego og Molo er saadan lidt ens i det... Jeg koebte en Lego i 86 til Noah sidste aar og han var 80 cm. Jeg havde ogsaa kig paa en Molo i 86 og er overbevist om, at det er rette str til en paa 80 cm, der ikke er vokset ret meget, Det er begge modeller, der skulle vaere alletiders til de slanke. De vokser jo i ryk ( :o !) fra 1 aars alderen, saa medmindre hun svoemmer i den og det hindrer hendes bevaegelser, saa ville jeg beholde 86 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 Jeg har også glemt det, og nu sover Noah igen på værelset... Men har du stadig brug for 86 mål? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 Alberts i str 92 stemmer fuldstændig overens med de mål du har skrevet i dit indlæg :) Hvis du gerne vil prøve str 92 på Theodor kan jeg tage Alberts med på lørdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Jeg har også glemt det, og nu sover Noah igen på værelset... Men har du stadig brug for 86 mål?Nej Janni har bekræftet :) Ellers tak! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Alberts i str 92 stemmer fuldstændig overens med de mål du har skrevet i dit indlæg :) Hvis du gerne vil prøve str 92 på Theodor kan jeg tage Alberts med på lørdag :) Jeg er noget nær 100% sikker på, han skal have en 86. Men hvis du gider må du gerne - så er jeg da det mere sikker :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites