Oprettet September 6, 2014 Theodor starter til gymnastik på lørdag, og jeg kunne godt tænke mig at have noget gymnastiktøj til ham. Ikke fordi jeg tænker det skal være noget særligt, men sådan for at det bliver en del af hele oplevelsen ved at gå til gymnastik. Nogen, der har en god idé eller anbefaling? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Haha fedt du opretter tråden, jeg har selv gået og tænkt på det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Super fedt. Hvor skal i gå til gymnastik henne? Kan desværre ikke hjælpe med tøjet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Med jeres drenge er det næppe et hit at jeg flasher M.s pink gymnastik dragt og sorte leggings - er på jagt efter gymnastiksko hun kan passe ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Felix har bare jogging bukser og t-shirt på så det er ret kedeligt. Og så har jeg købt et par gymnastik sko til ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2014 Jeg tænker lidt i en gymnastikpose, jeg skal bare lige finde en! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2014 husk i øvrigt praktisk tøj og sko til jer selv også. I skal jo løbe og tumle med børnene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2014 Anna havde langærmet bomuldsbody og leggins/gamacher på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2014 Det er jo nemmest at finde "rigtigt" gym tøj til piger... Men, vi har brugt bløde bukser og en body til vores søn, f.eks. har Molo nogle lækre bukser, der ikke er for tykke: de her med stjerner er fine med en ensfarvet body http://www.molo.dk/baby-dreng/bukser/sidney/dark-melange-star/#offset=0#track-click=true#list=Product%20Group , men vi har også været glade for deres ensfarvede som kun koster 100kr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites