Girl Next Door

Bryllupsdag

8 indlæg i dette emne

Vi har vores første bryllupsdag på søndag, og vi vil gerne at det er lidt mere end bare en almindelig søndag. Dog gider vi ikke helt at bruge en formue på alt mulig gejl.

Vi (jeg) har snakket om at skrive et kort til hinanden hvert år på vores bryllupsdag. Noget vi altid kan se tilbage på, læse og genopleve :7himmel. Derudover skal vi læse de små sedler folk skrev til os, læse kort og gæstebog. Men hvad skal vi ellers lave? Hvad plejer i at gøre og hvad lavede i på jeres første bryllupsdag?

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spise toppen af bryllupsdagen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spise toppen af bryllupsdagen :D

Den røg desværre ud, da vi ikke havde nogen fryser sidste år + manden er på syg slankekur <_< ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi plejer aldrig at lave noget vildt, det er slet ikke os. :) Vi tager ud at spise (første år hentede vi dog mad hjem), jeg plejer at få en blomst, og så kigger vi gerne lidt på bryllupsbillederne :wub Den første bryllupsdag kiggede vi også de der hilsner fra gæsterne, men jeg kan ikke engang huske, om vi har gjort det de andre år :chin:

Hvad med at tage ud og spille pool eller gå en tur i en smuk park eller noget? Måske tage forbi Dronninglund Slot (det var der, I holdt bryllup, ikk'?) og gå en tur der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre var det ikke på Dronninglund slot, men Nøehale forsamlingshus. Det er knap så romantisk at gå en tur ved ;)

Måske vi bare skal se film og hygge, læse hilsner og bare være mand og kone? Det virker bare så almindeligt søndags agtigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På vores 1. Års bryllupsdag holdt vi bryllup, da vi havde været på rådhuset året før, så papirbrylluppet var en tur i kirken og fest og sjov, ellers gav vi en papirgave til hinanden. På vores 2. Års bryllupsdag skal vi holde lillepigens barnedåb ❤️ Fremadrettet tror jeg det bliver stille og roligt hvor vi nok enten spiser ude eller får lækker mad

Lyder hyggeligt med kone/mand tid og hygge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg var sikker på, det var jer, måske roder jeg noget sammen. Anyway, man kan vel godt gå tur der alligevel :D

Tag en tur i biffen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde tænkt på biffen, men vil faktisk helst om eftermiddagen og der går ikke særlig mange film <_< Nå må se hvad manden egentlig har lyst til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER