Myliona

Naboerne skændes meget - højlydt!

6 indlæg i dette emne

Vi er rigtig glade for at bo hvor vi bor :)

Desværre er vi MEGET generet af at vores naboers hunde står og gøer faktisk dagen lang. Det er så hvad det er - den del har vi ligesom accepteret!

Men de skændes rigtig meget.. Her i sommerperioden med åbne døre og vinduer. Som sådan, gider jeg ikke blande mig i deres privatliv..

Men problemet er min lille copy-cat af en datter..

Hun går og siger "damen er sur", og laver ked af det mund.. Man kan se hun bliver berørt.

Derudover er hendes dukker i dukkehuset begyndt at skændes, og det største problem er ordene :(

Hun får sagt "kæmpe spa**er", "l*der", "store idiot" og jeg kan blive ved...!

Alt sammen ting som vi hører dernede fra :(

Ingen i hverken vores eller hendes fars familie bruger de ord - så jeg er 100% Sikker på det kommer derfra..

Men hvad skal jeg gøre?? Kan jeg overhovedet tillade mig at blande mig? Skal jeg gøre det anonymt evt? Jeg er meget i vildrede :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi boede før over et par, hvor manden råbte og skreg hele tiden. Det var virkelig ubehageligt..

Har du noget indtryk af, hvad der vil virke? Vil de tage en venlig bemærkning seriøst, eller skal det fx en klage til Boligselskabet til? Hvis det er virkelig generede, kan i kontakte politiet..

Desværre er det tit sådan, at de personer der råber så meget, gør det fordi de har vært ved at styre dere temeprament, og derfor ikke gør det med vilje. Men derfor kan man godt være opmærksom på lige at dæmpe sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså de er i bestyrelsen herude, så de har "en del" at skulle sige.. Ved mange har klaget over deres hunde.. Uden der er sket noget. Eller dvs, siden vores hund bed deres i poten, råber de efter deres.. Hvilket også er ubehageligt "luk rø*ven møgkræ, eller du bliver til bøffer" og i den stil..

Jeg er meget meget i tvivl!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville banke på døren og tage en snak med dem. Det er også pinligt for dem og måske tænker de ikke over, hvordan de lyder. Og når Camille kopierer det, så har du et helt konkret og IMO meget reelt problem. Og de kan da i det mindste lukke vinduer og døre, mens de råber.

Og så en snak med Camille om, at sådan er der nogle mennesker, der "snakker sammen", men at du gerne vil have, at hun taler pænt til folk, og at de også skal tale pænt til hende (jeg ved godt, at det bare er mellem dukker nu, men jeg ville snakke med hende om det i forhold til andre mennesker alligevel :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har talt en del om følelser med hende - hun er selv et meget temperamentfuldt menneske, så vi har talt meget om hvorfor og hvordan man reagerer - det er også årsagen til hun kommenterer at "damen er sur".. Hun er rigtig god til følelser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi har talt en del om følelser med hende - hun er selv et meget temperamentfuldt menneske, så vi har talt meget om hvorfor og hvordan man reagerer - det er også årsagen til hun kommenterer at "damen er sur".. Hun er rigtig god til følelser!

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER