Stugan

Bruger man køre/sove-pose til 9 mdr. baby?

13 indlæg i dette emne

Nu nærmer vi os jo vinter igen og jeg overvejer om det udstyr, som virkede til min lille nyfødte datter sidste vinter, stadig fungerer til min nu 9 mdr. gamle pige. Vi brugte ikke køre/sove-pose (voksi osv.) til hende i vinters - der fungerede det fint med varmt tøj og dyne, men i mellemtiden er hun jo blevet meget større og sparker konstant dynen af sig! Jeg overvejer derfor en pose, men ved ikke om det er spild af penge. Hvad er jeres erfaringer?

 

- Vil de gerne ligge i sovepose i den alder? De ligger jo lidt mere fikseret end i en dyne

- Hvor længe kan de bruge den? Min datter er jo allerede 75 cm.

 

En køre/sove-pose ville jo så ikke skulle bruges som lift også, så overvejer også at købe en billig model fra fx Bilka, men er de billige mon noget værd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da min knægt var 9 mdr, sov han i slee bee posen, som fås i Bilka uden de store problemer. Han puttede sig i den. Han blev først for stor til den, da han var 1,5 mener jeg.

Jeg har min slee bee til salg herinde, så hvis du ikke vil bruge en masse penge, så kig ind i salgstråden og overvej om det var noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg så godt din Slee bee i køb og salg, men tænkte at jeg skulle have en med lidt længere liggemål, hvis sådan nogen fandtes (udover Voksi), da hun jo allerede er lang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg så ikk meget om - jeg troede faktisk at de fleste poser havde ens liggemål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi havde en duniduo og den var helt perfekt i den alder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille brugte hendes sidste vinter uden problemer.. Nu er hun for lang - det er jeg ked af for ELSKEDE at putte hende i den...!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja jeg ved slet heller ikke hvad jeg gør her til vinter hvor vigga også er for lang - det er så fantastisk med en sovepose!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker Silke Elia' Voksi, som hun også skal ligge i vinteren over bare med 3-årsbinding og en uldtrøje. Silke Elia er 2år/86cm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi havde en duniduo og den var helt perfekt i den alder!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også brugt slebee fra Bilka men den passede ham nu fint indtil han ikke gad sove middagslur mere i en alder af 2,5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også duni duo - som min datter på 2 år (92cm) skal puttes i igen denne vinter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar! Til jer som bruger den til større børn (1-2 årige), accepterer de så at ligge med armene nede i posen? Min datter vil normalt ikke slippe sin nusseklud :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar! Til jer som bruger den til større børn (1-2 årige), accepterer de så at ligge med armene nede i posen? Min datter vil normalt ikke slippe sin nusseklud :-)

Silke Elia har bare sin klud med nede i Voksien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER