Oprettet August 31, 2014 Skal vi også følge nogle af de andre terminsgrupper ;) Navn: Alder: Termin: Børn: Fødested: Bor: Civilstand: Hvis noget ikke ønskes oplyst kan man jo bare springe over ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2014 Jeg ligger ud ;) Navn: Kirstine Alder: 30 Termin: 09-05-15 Børn: Isac fra 14-07-06 og Elias fra 11-10-08 Fødested: Esbjerg Bor: Varde Civilstand: Gift Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2014 Navn: Carina Alder: 29 Termin: 2/5 2015 Børn: Det her er nr. 1 Fødested: Pas, men i hvert fald på et sygehus Bor: Østjylland Civilstand: Gift med mit livs kærlighed :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2014 Så tør jeg også godt melde mig på banen. Navn: Tanja Alder: 31 her d. 16 sep. Termin: 4 maj Børn: Tobias fra 18 maj 2012 Fødested: Hjørring Bor: Hjørring Civilstand: gift med Christian siden 2011. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2014 Navn: TrineAlder: 29 år (fylder 30 i efterårsferien)Termin: 2. maj (beregnet ud fra ÆL, så lægen siger nok 4. maj beregnet ud fra sidste mens)Børn: IngenFødested: Hvidovre (tror jeg)Bor: KøbenhavnCivilstand:Kæreste med Brian i snart 7 år (Vi bliver nok aldrig gift - ligger ikke lige til os)Kæledyr: To kæmpekatte på 6 år, Simba og Findus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Navn: Nanna Alder: 29 ( 30 i næste måned Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2014 Navn: Tina Alder: 27 (28 til oktober) Termin: 4 maj Børn: Søn fra 07 og Datter fra 10 Fødested: Horsens Bor: Vejle områdetCiviltilstand: gift i 2013, men har været sammen siden 01. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Navn: Nathalie Alder: 25 Termin: 10. maj Børn: Ingen Fødested: HvidovreBor: KøbenhavnCiviltilstand: Bor med min kæreste. Vi har været sammen i 6 år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2014 Tror at det er på tide at jeg melder mig her :D Navn: Maria Alder: 30 år Termin: 21. maj Børn: først skud på stammen Fødested: forhåbentlig et kæmpe badekar på et sygehus.. Bor: Kjellerup Civiltilstand: bor sammen med min vidunderlig kæreste Jacob, katten Diem og alle fiskene i akvariet. Kæresten og jeg har været sammen i 1 år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2014 Navn: Diana Alder: 27 Termin: 12 maj 2015 Børn: Datter på 4år Fødested: Forventer Aalborg Bor: Ved Hjallerup Civilstand: Gift :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Navn: Jeg hedder MariaAlder: Er 25Termin: den 19. maj :DBørn: Jeg har Ida fra den 27. september 2012Fødested: Jeg skal føde på Sygehus Vendsyssel Bor: Jeg bor i Hundelev, en lille by udenfor Hjørring - på en gård Civilstand: Jeg er gift med Rasmus og vi har været gift siden 5. april 2013. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2014 Navn: Michelle Alder: 26 Termin: 05.05.15 Børn: den 1 engel er på vej Fødested: Randers Bor: Randers Civilstatus: min kæreste og jeg har kendt hinanden i 9 år & været kærester i 4 år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2014 Hej Navn: Alba Alder: 19 Termin: 01/05/15 Børn: Venter den 1. Fødested:Hvidovre Bor:Hvidovre Civilstand: Bor sammen med min kæreste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Navn: LeaAlder: 24Termin: 28. majBørn: 1. ønskebarn på vej :)Fødested: KøgeBor: HvidovreCivilstand: Kærester med Daniel gennem 4 år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2014 Navn: SaraAlder: 27 (28 til nov.)Termin: 27. majBørn: Venter 1. lille drømmespire :) Fødested: Hillerød Hospital (sandsynligvis)Bor: Nordsjælland (Nærmere lokation deles, når jeg begynder at tro på det og hemmeligheden er ude :P ) Civilstand: Samlevende med kæresten gennem 5+ år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2014 Navn: Enirt Alder: 22år Termin: 17. Maj 2015 Børn: Venter mit første barn Fødested: Hvidovre eller Herlev Bor: Storkøbenhavn Civiltilstand: Bor sammen med min kæreste som jeg har kendt I 5 - 6år, og været kæreste med I ca. 3,5år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2014 Navn: Kamilla Alder: 23 Termin: 23. maj Børn: venter mit 1. barn. Fødested: Herning Bor: Herning Civilstand: Bor sammen med min kæreste, derudover bor hans datter på 2 år, hos os halvdelen af tiden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2014 Navn: LouisaAlder: 27Termin: 22 majBørn: Vi har en søn der bliver 12 år i denne månede og så bor min lillebror på snart 15 år også hos os :)Fødested: FærøreneBor: FærøreneCivilstand: Gift i 4 år og været kærester i 14 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2014 Jeg hører nok også til i denne gruppe, men ved vores tryghedsscanning på onsdag ved jeg mere.Navn osv. vil ikke blive offentliggjort endnu, da vi holder det hemmeligt. :baby2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2014 Navn: JeanetteAlder: 29årTermin: 12-05-15Børn: Ingen endnu :)Fødested: SkejbyBor: Aarhus CCivilstand: Forlovet <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites