LMHF

Softshell?

9 indlæg i dette emne

Softshell til min 8 mdr. runde pige, str. 86

To-delt vs. heldragt?

Foret vs ikke-foret?

Hvilket mærke?

Del meget gerne jeres erfaringer! Også hvis I har erfaring med softshelldragter, der passer til lange, tynde babyer - så kan jeg gå uden om dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en jakke fra name-it, som vi er rigtig glade for. Den er regntæt (10.000 mm), og har tyndt fleecefor. Hun bruger den mere eller mindre hver dag, både som alm overgangsjakke og som regnjakke :)

Så har vi termobukser og regnbukser ved siden af.

Når hun kravler meget, og ikke går endnu (ret mig, hvis jeg tager fejl), så ville jeg gå efter en heldragt, så hun ikke "skiller" på midten. Der kommer stadig kølig luft ind under en jakke, og muligvis også sand fra sandkassen etc. Jeg tror det er rarest, at den er i et stykke :)

Hvis I vælger 2-delt ville jeg klart gå efter bukser med seler, gerne hvor bukserne går næsten helt op til under armhulerne, fremfor alm bukser med elastik i livet - så undgår i, at det skiller på maven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Foret ville jeg kun tage, hvis det var tyndt for, og i et åndbart materiale. Man kan nemmere tage en trøje på, end man kan tage for af ;)

Bukser kan nogle gange fåes med for på den øverste del - altså del de sidder på i en kølig sandkasse eller det dygtige græs - og uden for på resten af benet, hvor der ikke er det store behov for varme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været glad for softshell fra nameit, både jakke og dragt. Jeg synes egentlig, at han er en høj slank dreng, men jeg vil tro at dragten også vil passe fint til en lille buttet baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar! Ja hun er en vild lille kravlebasse. Reima har en heldragt uden foer. Men ved ikke hvad vandsøjletrykket er? Vi har købt en flyverdragt i samme mærke, som passer hendes facon meget godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske at Name-it er mest til slanke børn. Karla har lang overkrop og korte arme og ben, og jakken passer fint om maven, men har et stykke tid haft et ombuk på ærmerne. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi er jo vældig glade for vores LEGO dragter, men det ved du jo ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ved jeg, Annika

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER