Besvaret April 16, 2015 Det lyder godt nok ikke særlig dejligt... Håber snart der er ovre med gener så du kan nyde din graviditet. Det må også blive skønt at komme forbi de 12 uger. Årh hjerteblink, det må være noget helt særligt at opleve...Det var så underligt at ligge på briksen for sidste gang, få scannet livmoderen og så var der nogrt derinde. Men det var så vildt at se den lille klat med et bankende hjerte. Og det gør jo også det hele det værd. Jeg håber også at Dronninglund kan hjælpe jer med en spire snart. De har i hvert fald gjort et godt stykke arbejde for os :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2015 Tak. Håber jeg virkelig også. Hvor mange var I igennem?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2015 I Dronninglund har vi været igennem 2 IUI, 1 IVF og 3 frys. (Og en hulens masse venten) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2015 Årh ja den pokkers venten. Den værste del... Har I snakket om, hvordan I vil fortælle familien det eller vi de det allerede?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2015 Ja venten er det der er mest af i behandling ;) Vores forældre fik det at vide i påsken, og de blev alle glade :) Resten får det at vide efter NF regner jeg med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2015 Jeg lavede kopper ude på skolen med et scanningsbillede og tekst fx mormors krus. De var hurtigt lavet men de faldte i god jord ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2015 Fed måde at sige det på. Dem kan de have i mange år :yay god måde at huske den gode nyhed på... I har virkelig også været en del igennem for at komme hertil. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2015 Tak :) Ja vi har været igennem en del på de år vi var i behandling. Det har været en lang process, men det hele værd :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 16, 2015 Det er jeg ikke i tvivl om... :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites