Mamasan

Hvordan "installeres" sengerand på Stokke mini?

8 indlæg i dette emne

Håber der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig, for min gravide hjerne magter åbenbart ikke denne simple opg. LOL!

Jeg har en Stokke mini seng og en sengerand som er hvid på den ene side og med dyreprint på den anden side. På dyresiden er der en slags velcrohylster til tremmerne, men kan altså ikke greje hvordan det skal sættes på, hvis man vil have dyreprintet indad. Der er også en elastik, som jeg formoder skal gå på tværs under madrassen, for at holde sengeranden på plads...

post-7635-0-04086100-1408630852_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elastikken skal under madrassen :)

Jeg er ret sikker på, at dyrene skal vende ud af. På den måde undgår du også for meget stimulering af den lille - hvilket er at foretrække, når sengen er et roligt sted, han skal sove, og ikke holde sig vågen ved at kigge på spændende dyr ;)

Er den åben som et langt stykke stof, eller en lukket ring? Hvis den er åben, kan du "flette" den ind mellem tremmerne, først foran tremmen, så bagved etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak, men jeg ville nu gerne have dyrene indad... Men havde mistænkt at det ikke kunne lade sig gøre. Kan bare ikke se meningen med at man vil have dyr på sengeranden så. Er det fordi man synes det pynter i soveværelset?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er som pynt på værelset.. Min datter kunne ikke falde i søvn, hvis ikke den neutrale side var indad på endes sengerand.. Hun snakkede og kiggede på dyrene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er som pynt på værelset.. Min datter kunne ikke falde i søvn, hvis ikke den neutrale side var indad på endes sengerand.. Hun snakkede og kiggede på dyrene..

Ok, øv... Det ville nok også være hyggeligt på babyværelset, synes ikke de farvede dyr pynter i voksenværelset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg må indrømme at en periode der gjorde vi bare det, at når hun skulle sove, smed vi en stofble foran dyrene ;) Sådet kan jo også være et alternativ.. :)

Det samme med uro over sengen.. Den fjernede vi også når hun skulle sove :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vidst ud og investere i en anden sengerand, eller smide den her i maskinen med en Dylonfarve, synes ikke de her dyr gør noget godt for vores værelse hvertfald. Alternativet er en lyserød sengerand fra da min datter var lille, det tror jeg bare ikke manden synes er særlig fikst, hvis det er en dreng :-P nu havde det været smart at kende kønnet hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER