Oprettet August 21, 2014 NU skal det være.... Tog 24 kg på under min graviditet og selvom de 15 af dem er væk, ja så sker der bare ikke rigtigt mere og jeg kan desværre heller ikke prale af at have været en sylfide inden graviditeten. så der er nok at tage af. Var i gang med et vægttab da jeg blev gravid, så burde jo vide bedre, men jeg er faldet totalt tilbage i dårlige gamle vaner og spiser stort set snolder i en eller anden variant hver dag :oops Skal nok takke amningen for at jeg ikke har taget på de sidste par måneder, hvis jeg skal være helt ærlig. Ammer selvfølgelig stadigvæk, så er ikke på reel slankekur endnu, men på mandag er Ns ferie sut og så er det også slut med alt hvad der hedder slik, kage, chips og chokolade og i stedet skal der være fokus på sund mad med masser af grønt og sundt fedt for at vedligeholde amningen Derudover så skal der gås nogle lange ture med barnevognen og forhåbentlig kan jeg også snart begynde at træne lidt uden at mit bækken protesterer. Men først vil jeg tillade mig at nyde resten af vores ferie uden at tænke for meget på mad og så går jeg all-in på mandag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 Hep hep :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Så blev det mandag og ferien er slut. Og nu står det så på den sunde linje. N er heldigvis med på vognen efter at han barberede sit skæg af og opdagede en dobbelthage :lol Så igår blev der handlet masser af frugt og grønt og så har vi ellers sagt farvel til alle de usunde snacks som vi har nydt lidt for meget det sidste stykke tid. Har tænkt mig at skære kraftigt ned på hvidt brød også, men da svenskere ikke rigtig har samme rugbrødskultur som danskerne, så er det svært at finde noget ordentligt og med lille bebs, så er det altså ikke sikkert jeg har overskud til at bage selv. Men vil forsøge at skære ned i hvert fald. Nu er det jo ikke en egentlig slankekur jeg starter, nok nærmere starten på en kostomlægning, så jeg har debatteret meget med mig selv om hvorvidt jeg skal veje mig eller ej. Er ikke helt kommet frem til en konklusion endnu, for selv om der gerne må ryge et par kilo, så skal der jo stadig holdes gang i amningen. Hælder nok mest til at vente til jeg ikke ammer mere, så det ikke er kiloene som kommer i fokus. Nå, men har i hvert fald lagt stærkt ud med morgenmad bestående af müsli (uden sukker) med masser af frugt og mandler og der er rugbrød til frokost og masser af frugt og grønt i køleskabet, så i dag burde ikke blive noget problem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Go for it :8: :bunny Hep hep :glad :glad :glad Hep hep :glad Tak tøser, det er rart med lidt opbakning :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Hvad med at måle cm? Min mave reagerer hurtigt på kostomlægning og det er ikke nødvendigvis kilo der ryger, bare sundere krop syndrom ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Hvad med at måle cm? Min mave reagerer hurtigt på kostomlægning og det er ikke nødvendigvis kilo der ryger, bare sundere krop syndrom ;) Det kan være jeg skal prøve. Ellers går det faktisk meget godt. Havde faktisk lidt forventet at være vildt sliksulten når nu jeg "ikke må" men har faktisk ikke været så slemt. Men mon ikke det kommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Har lidt en øv-dag og kan bare godt mærke hvordan trøstespisningen lurer og bare venter på at jeg skal gå amok i slik og kage. Har heldigvis ikke noget i huset, men skal ind og handle lidt senere, så håber jeg kan være standhaftig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 May the force be with you :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Det lykkedes faktisk at lade være med at købe snolder, så nu skal jeg bare igennem weekenden så har jeg holdt ud en hel uge. Og hvis jeg kunne klare mig gennem i dag, så burde jeg også kunne klare weekenden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2014 Det her indlæg skulle jo egentlig have været skrevet igår, men med meget frustreret lille bebs, der bare ikke kan forstå hvorfor hun ikke kan kravle, ja så fik jeg aldrig mulighed for at sætte mig ved computeren, men here goes: :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad Jeg klarede mig faktisk igennem en hel uge uden snolder af nogen art. Selv lørdag aften, hvor vi havde gæster, spiste jeg ingen chips inden maden og da vores gæster så beklageligvis var nødt til at tage hjem inden desserten, ja så lod jeg da være med at spise af den også :yay Synes faktisk jeg har været lidt sej. Og så kunne jeg jo ikke dy mig for at smutte en tur på vægten (selvom det jo ikke drejer sig om kilo endnu) og så fik jeg da lige succes oplevelse nr 2: -1,7 kg :wee Og jeg har altså på ingen måde sultet mig selv, har spist normalt + masser af nødder og avokado for mælkeproduktionen. Men lidt skræmmende, hvor meget snolder jeg så egentlig har spist, hvis der ikke skal mere til.... :oops Nå, men min veninde kom forbi med flødeboller igår og der røg altså to :badgirl men lidt skal der altså være plads til så længe vi ikke snakker reel slankekur og så længe det kun er til hygge sammen med andre, så tænker jeg det går. At der så lige røg en mini-twix først på aftenen midt i putte-helvede og uden aftensmad, ja det snakker vi ikke om.... :whistling Men ellers så er jeg klar på at fortsætte den gode stil og selvom der måske ikke ryger så mange flere kilo lige pt, så kan det kun være godt for kroppen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2014 Ej hvor sejt. You go Girl :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Bum bum, så er der gået endnu en uge og jeg må indrømme at jeg ikke har været helt så dygtig som sidste uge :badgirl Min kære veninde med flødebollerne efterlod 2 stk, som røg ned i løbet af tirsdag og lørdag aften delte N og jeg en pose chips, men ellers har der vist ikke været de store syndere. Det mest positive er faktisk at jeg ikke rigtig føler jeg savner det i hverdagen allerede. Har besluttet at veje mig hver mandag bare for at se hvad der sker på vægten (stadig uden vægttab som mål lige nu) og igår var der et minus på 400 g :yay Men kan godt mærke at jeg skal hanke lidt op i mig selv nu, for har været emget fristet de sidste par dage når jeg har handlet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2014 Puha, den dårlige samvittighed sniger sig ind på mig. Har egentlig spist ok sundt siden sidste indlæg, med undtagelse af denne uge, hvor Freja og jeg er på ferie hos mine forældre. Og næste uge står den på ferie hos svigerfamilien sammen med N, så det bliver nok ikke bedre. Men samtidig med at jeg har glemt at opdatere herinde, så har jeg heller ikke fået vejet mig, men kan i hvert fald mærke at der sker noget. Kan næsten ikke holde mine jeans oppe længere, så et eller andet sker der i hvert fald :yay Må se at komme på vægten når vi kommer hjem om 10 dages tid og se om vægten også rykker eller om jeg bare ændrer facon Del dette indlæg Link to post Share on other sites