MamatilJ&M

BK Træf i midtjylland (Stoholm) 13. september

228 indlæg i dette emne

Endnu et sygt barn :( Dicte har en virusinfektion i luftvejene.. Ved ikke om vi kan komme i morgen... Er også nervøs for at hun smitter jeres børn!

Øv det lyder ikke rart :(

Del dette indlæg

Her er der total kaos og familiekrise pga. Min bedstefar. Jeg har haft en rigtig ubehagelig oplevelse med ham i dag, som M. Desværre også oplevede. Lige nu afhænger det af hvordan jeg har det, om vi kommer. Jeg skriver til dig Anita i morgen, hvis det er okay.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I giver bare besked imorgen. Håber naturligvis I alle kommer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er der total kaos og familiekrise pga. Min bedstefar. Jeg har haft en rigtig ubehagelig oplevelse med ham i dag, som M. Desværre også oplevede. Lige nu afhænger det af hvordan jeg har det, om vi kommer. Jeg skriver til dig Anita i morgen, hvis det er okay.

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er desværre nødt til at melde afbud :(

Min søster er psykisk syg, og er inde i en meget meget dårlig periode lige nu, hvor hun har det rigtig skidt, og der er derfor arrangeret et pårørende møde i morgen, som jeg føler jeg er nødt til at tage med til, både for hendes, min mors og min egen skyld, for hele hendes situation påvirker vores familie meget..

Jeg havde ellers glædet mig rigtig meget til at se jer alle sammen i morgen, men så må vi bare med næste gang der er bk træf :)

Hold da op, det lyder ikke som en rar situation for din søster - og selvfølgelig skal du være der for hende lige nu! Men hvor er det ærgerligt at det lige skal være i morgen, så vi ikke kan nyde godt af dit selskab. Men familie kommer bare altid først!

Håber at I får et godt møde i morgen... og vi ses næste gang Sofie!  :kram  

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der en af jer der vil hjælpe mig med barnevognen når den skal ind og ud af bilen i morgen?

Selvfølgelig Sara! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu et sygt barn :( Dicte har en virusinfektion i luftvejene.. Ved ikke om vi kan komme i morgen... Er også nervøs for at hun smitter jeres børn!

Ej hvor er det synd for hende! Er det slemt for hende? Håber at hun snart får det bedre!  :kram 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine drenge er helt friske og feberfri nu.... Tjekker temp for en sikkerheds skyld inden sengetid, men de er ikke varme overhovedet, så tænker vi kommer allesammen i morgen :loveshower

Det lyder godt chris!! Godt at de er ved at være ovenpå igen!  :yay  :yay  :yay 

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram  :kram  :kram 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor øv piger.. Håber tingende ordner sig og mange af jer kommer :) her er kagen i hvert fald bagt og klar :) svært som gravid og have en nybagt kage i huset og som dufter :) hihi

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det synd for hende! Er det slemt for hende? Håber at hun snart får det bedre!  :kram 

Det har været rigtig træls for hende, men hun har det lidt bedre virker det til! Det hjælper med astmamedicin! :) Men er bare nervøs for at hun smitter, for hun hoster meget.. Ser lige på situationen i morgen tidlig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hav en helt vildt god dag idag, piger! :loveshower Er virkelig ærgerlig over, at jeg ikke kunne komme med alligevel, selvom jeg skal noget andet hyggeligt. :) Håber, jeg kan være med næste gang :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver afbud fra mig piger, jeg har slet ikke sovet i nat. Manden tager M., så kan jeg forhåbentlig få sovet.

Håber I får en dejlig og hyggelig dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver afbud fra mig piger, jeg har slet ikke sovet i nat. Manden tager M., så kan jeg forhåbentlig få sovet.

Håber I får en dejlig og hyggelig dag :)

Øv :kram

Håber du får sovet lidt :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hav en helt vildt god dag idag, piger! :loveshower Er virkelig ærgerlig over, at jeg ikke kunne komme med alligevel, selvom jeg skal noget andet hyggeligt. :) Håber, jeg kan være med næste gang :)

Tak. Vi ses forhåbentlig næste gang :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hav en fantastisk dag tøser.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mor: så skal i jo huske at opføre jer pænt når vi kommer hjem til Anita og Marius.

M: Jamen jeg opfører mig pænt, for jeg er jo bare sød.

Mor: Det er du hvert fald

M: ...... Jeg fjoller bare lidt, og siger som et får når jeg siger tak for maaaad.

C: Mig os møde Mar'us

:D

Vi glæder os :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mor: så skal i jo huske at opføre jer pænt når vi kommer hjem til Anita og Marius.

M: Jamen jeg opfører mig pænt, for jeg er jo bare sød.

Mor: Det er du hvert fald

M: ...... Jeg fjoller bare lidt, og siger som et får når jeg siger tak for maaaad.

C: Mig os møde Mar'us

:D

Vi glæder os :loveshower

Det gør vi også :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hav en fantastisk dag tøser.

Tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er der nok først kl. 10.30

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Håber i får en fantastisk dag!!! :D Jeg ville SÅ gerne have været kommet, men opdagede det alt for sent.. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for idag piger :) Det var hyggeligt. Nu ligner huset hus igen :D

Vi mangler dog et par ting. Vi mangler Marius' skruenøgle og en grøn dims til at sidde for på han John derre, så hvis der er nogen der har fået det med hjem, må I gerne sende det ;)

Anita, vi har sendt din handy sit med Vinni til Randers. Ellers har vi ikke fundet nogle glemte ting...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej altså glemte jeg den alligevel? Havde da taget den med ud i garderoben :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tusind tak for i dag :) så skønt og møde jer alle :) kroppen er også træt nu.. I må også have nogle trætte børn..

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER