Besvaret September 6, 2014 Jeg regner med at tage nogle mini pizzaer med, som man måske kan få i hånden inden man skal hjem... For os der har kørt langt de andre gange, har snakket om, at man faktisk tit er sulten når man skal til at hjemad - eller i hvert fald bliver det på den halvlange vej... Så håber at det er i orden? Glæder mig så meget til at se så mange BK piger, som vi bliver denne gang... wuhuuuuu! :7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Jeg kan godt tage noget brød med :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Jeg regner med at tage nogle mini pizzaer med, som man måske kan få i hånden inden man skal hjem... For os der har kørt langt de andre gange, har snakket om, at man faktisk tit er sulten når man skal til at hjemad - eller i hvert fald bliver det på den halvlange vej... Så håber at det er i orden? Glæder mig så meget til at se så mange BK piger, som vi bliver denne gang... wuhuuuuu! :7: Lyder som en god plan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Jeg har sendt en pm til jer allesammen på nær dig Tina. Din pm indbakke er fuld. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Jeg medbringer forresten en handysit til Maja :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2014 Jeg har sendt en pm til jer allesammen på nær dig Tina. Din pm indbakke er fuld. Nu sku der være hul igennem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2014 Så skulle I alle gerne have fået en på med adresse mv. Husk at sige til, hvis I gerne vil låne en højstol. Gider nemlig ikke slæbe dem herop fra naboen, for at de bare skal stå og fylde :p Mon ikke der er styr på det hele? Glæder mig i hvert fald til at se jer alle :glad :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Jeg er langt om længe blevet enig med mig selv om at Lucas kommer med :) Så jeg vil meget gerne låne en højstol :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Jeg er langt om længe blevet enig med mig selv om at Lucas kommer med :) Så jeg vil meget gerne låne en højstol :)Super :)Så er begge mine lånt ud til Theodor og Lucas. I må stadig gerne sige til hvis i vil låne en, så henter jeg bare ved naboen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Vi kommer lidt senere, Albert skal lige til svømning inden. Det er fra 8.45-9.15, og så skal der lige klædes om inden vi kan køre afsted :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Vi kommer lidt senere, Albert skal lige til svømning inden. Det er fra 8.45-9.15, og så skal der lige klædes om inden vi kan køre afsted :)Helt ok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Glæder mig så meget til og mødes med jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Glæder mig så meget til og mødes med jer :)Ja i lige måde :) det bliver så godt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Jeg er ret sikker på, vi kommer :glad Theodor har slet ikke fået nye skoldkopper, siden de brød ud. Der er kun en enkelt (af i alt 6), der mangler at få skorpe på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Jeg er ret sikker på, vi kommer :glad Theodor har slet ikke fået nye skoldkopper, siden de brød ud. Der er kun en enkelt (af i alt 6), der mangler at få skorpe på. :yay Og der er længe til lørdag endnu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Det bliver så hyggeligt, det er jeg sikker på! nogen der vil følges med Luna ig jeg? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Det bliver så hyggeligt, det er jeg sikker på! nogen der vil følges med Luna ig jeg? Ville vi da gerne ;) Men vi fylder for meget til at kunne være i én bil med nogen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Glæder mig så meget til og mødes med jer :) Jeg glæder mig også til at se hvem du er! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Jeg er ret sikker på, vi kommer :glad Theodor har slet ikke fået nye skoldkopper, siden de brød ud. Der er kun en enkelt (af i alt 6), der mangler at få skorpe på. Jubii charite! Det lyder jo meget lovende! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Det bliver så hyggeligt, det er jeg sikker på! nogen der vil følges med Luna ig jeg? Det ville vi gerne, men synes at det bliver lidt kneben med pladsen, når vi har to barnevogne med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Jeg har Handi sit med til M. :) Glæder mig til at se jer allesammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Skal vist til at tælle op på hvor mange stole jeg skal låne :D Det er jo helt vildt. Vi bliver 14 damer og 13 børn :glad :o Det bliver spændende om Jacon kan holde ud, at være hjemme hele dagen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Skal vist til at tælle op på hvor mange stole jeg skal låne :D Det er jo helt vildt. Vi bliver 14 damer og 13 børn :glad :o Det bliver spændende om Jacon kan holde ud, at være hjemme hele dagen :D Det bliver han da nødt til at være - hvem skal ellers varte os op :lolhit tihi... Men hold da op vi bliver mange! Der bliver da kamp om Marius' legetøj hva? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Det bliver han da nødt til at være - hvem skal ellers varte os op :lolhit tihi... Men hold da op vi bliver mange! Der bliver da kamp om Marius' legetøj hva? Hehe :D tror nu egentlig helst han vil blive fri :DJa der bliver kamp. Heldigvis har han en del legetøj og regner med stuen bliver børnenes rum. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Det er jo helt vildt så mange vi bliver! Det bliver så spændende at møde jer allesammen! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites