Besvaret August 19, 2014 Åh hvor er han fin :loveshower jeg blir jo fuldstændig skruk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Åh hvor er han fin :loveshower jeg blir jo fuldstændig skruk! Hvor er du sød og mange tak! :D Han har altså også charmet sig ind på et par sygeplejersker! Var ikke klar over at drenge startede så tidligt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 Nøj hvor er han lækker Takker mange gange :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 Dejlig lille lækkermås ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Tak fordi jeg måtte læse med! Dejligt det hele gik godt og sikke en fin størrelse han havde :) STORT tillykke med ham, han er bare en skøn lille fyr :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2014 Dejlig lille lækkermås ;) Jeg takker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2014 Tak fordi jeg måtte læse med! Dejligt det hele gik godt og sikke en fin størrelse han havde :) STORT tillykke med ham, han er bare en skøn lille fyr :kuller Det var så lidt og mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites