Oprettet August 15, 2014 Nå damer hvilken vil i anbefale og kom gerne med for og imod...synes det er svært hvad der er bedst i forhold til meget forskellige priser....;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Ingen med erfaringer at dele ud af? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Vi har bare købt en billig i IKEA så min erfaring er desværre nok ikke så brugbar ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Jeg har heller ikke sådanne tips og tricks, men vi har denne fra ikea http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40150182/ Den er god blød, men holder også strukturen. Da vi skulle vælge fandt jeg en ældre tråd herinde om emnet, hvor en bruger (jeg tror måske det var CamillaT??) beskrev nogle fordele og ulemper, og som med noget tidligere erhverserfaring kunne fortælle at babyer ikke kan udnytte en masse fjedre i fx en springmadras. Så er der fx typer skum, men det ved jeg ikke meget om. Men vi er altså glade for den fra ikea :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Vi har også en god en fra IKEA :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Vi købte i babysam. Samme slags som lidt- og barnevognsmadrassen. Kan ikke huske hvad den hedder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Vi har en fra ønskebørn. Et tysk mærke. Den har STORE hjerteformede huller i skummet. Den er hammer god, før den lå W badet i sved hver gang han sov der. Vi har den også i barnevogn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Vi købte i IKEA. Vi havde først købt en i babysam, men Ida kunne ikke finde ro på den. Så købte vi en i IKEA. Og siden vi gjorde det, så har Ida sovet igennem i hendes egen seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Vi har babysams helsemadraa til lidt, barnevogn og tremmeseng. Vi fik den anbefalet og købte den uden videre, så jeg har ikke nogen særlig forstand på det - men vi er fedt tilfredse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Jeg har heller ikke sådanne tips og tricks, men vi har denne fra ikea http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40150182/ Den er god blød, men holder også strukturen. Da vi skulle vælge fandt jeg en ældre tråd herinde om emnet, hvor en bruger (jeg tror måske det var CamillaT??) beskrev nogle fordele og ulemper, og som med noget tidligere erhverserfaring kunne fortælle at babyer ikke kan udnytte en masse fjedre i fx en springmadras. Så er der fx typer skum, men det ved jeg ikke meget om. Men vi er altså glade for den fra ikea :D Tror vores er magen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Overvejer helsemadras for den har vi hørt ret godt om :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Jeg har heller ikke sådanne tips og tricks, men vi har denne fra ikea http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40150182/ Den er god blød, men holder også strukturen. Da vi skulle vælge fandt jeg en ældre tråd herinde om emnet, hvor en bruger (jeg tror måske det var CamillaT??) beskrev nogle fordele og ulemper, og som med noget tidligere erhverserfaring kunne fortælle at babyer ikke kan udnytte en masse fjedre i fx en springmadras. Så er der fx typer skum, men det ved jeg ikke meget om. Men vi er altså glade for den fra ikea :D Den har vi også, den er super, lækker, blød og er ikke blevet misformet eller lign. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2014 Vi fik vores i gave, så ved faktisk ikke lige hvor den er fra... kan jeg ikke huske. Men det er sådan en man vender efter om det er vinter/sommer. Den ene side er med noget hør noget tror jeg og er en smule hårdere i det - den skulle være til sommer, og så en side der er lidt blødere til vinteren. Den skulle isolere eller varme mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites