NadiaDP

Gode bøger om fødsel og eftertiden?

7 indlæg i dette emne

Hej alle.

Er der nogen af jer der kan anbefale en eller flere gode bøger omkring forberedelse til fødsel, selve fødslen og eftertiden såsom amning, at komme hjem fra hospitalet, evt. eftermen osv.

Alt kan bruges - jeg er en rigtig forberedelsestype :)

På forhånd tak :)

Del dette indlæg

Pia Hern har skrevet en sammen med en sundhedsplejerske der hedder noget nær graviditet, fødsel og barsel! Den er GULD! Mht barsel ville jeg selv gå efter Helen lyng Hansens bog - men har ingen erfaring, ved bare st Helens bog om børn og søvn redede mit liv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor godt. Jeg har både fundet Pia Hern og Helen Lyng Hansens bog på biblioteket  :yay

De skal helt sikkert lånes. Tak for input  :tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

'Mor-manual' af Tine Tholander :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er en del der har nævnt bøger af Jesper Juul. Har ikke selv læst dem desværre

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil også lige anbefale "vidunderlige uger".... Som handler om de såkaldte tigerspring/udviklingsspring. Den er guld værd, når man pludselig står med en baby som opfører sig totalt anderledes end normalt....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leg med din baby er også "must" have

Jeg købte "baby kalenderen" og den er GULD værd der står noget hver uge om alt muligt fra det helt lavpraktiske så som "husk at bestil tid ved lægen" til barnets udvikling! Der er plads til minder og ALT muligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER