Rose90

Gravid - svært at forholde sig til - scannet :)

31 indlæg i dette emne

Stort tillykke med jeres lille blob!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med jeres lille blob!

 

Mange tak - det var rigtig dejligt at se! :) Nu er der jo gået nogen dage, så nu føler jeg mig jo slet ikke sikker mere.. Jeg glæder mig til at forhåbentlig føle mig mere sikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak - det var rigtig dejligt at se! :) Nu er der jo gået nogen dage, så nu føler jeg mig jo slet ikke sikker mere.. Jeg glæder mig til at forhåbentlig føle mig mere sikker :)

Sådan havde jeg det også i starten af min første graviditet, denne gang har jeg så været hundesyg fra 2+4, Men prøv at vende det lidt om:

Hvis du ikke har blødt og hvis du ikke har haft ondt ondt ((husk at ligiment smerter godt kan gøre lidt ondt), så ligger jeres lille blob og hygger sig.

Tænk positive tanker, og prøv at slappe af omkring det.

Jeg ber at du får en rigtig god graviditet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler virkelig jeg kan sætte mig ind i din situation, er glad for at høre at din scanning gav dig en smule ro. Selv blive jeg scannet én gang om ugen (siden uge 4 og i hvert fald frem til uge 11) og ja, idet scanningen bliver foretaget er det beroligende men snart kommer usikkerheden igen og så venter vi til ugen er omme så der forhåbentligt kan komme ro på igen.

 

Jeg vil meget gerne glæde mig som alle andre, (alle er informerede) men jeg er så bange for at det hele pludselig tages fra mig...og det kommer til at gøre ondt.

 

Jeg håber det bedste for dig, og håber du snart finder den ægte glæde :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også i starten af min første graviditet, denne gang har jeg så været hundesyg fra 2+4, Men prøv at vende det lidt om:

Hvis du ikke har blødt og hvis du ikke har haft ondt ondt ((husk at ligiment smerter godt kan gøre lidt ondt), så ligger jeres lille blob og hygger sig.

Tænk positive tanker, og prøv at slappe af omkring det.

Jeg ber at du får en rigtig god graviditet!

 

Mange tak og i lige måde :) Selvom det ikke lyder rart at være meget syg  :unsure  :unsure Jeg har fået det værre og værre især med kvalmen - øv det ville jeg gerne være foruden  <_< Jeg har haft menstruationsagtige smerter i mange uge nu - lægen sagde også at det ikke var noget problem. Den sidste uge har det dog været mindre - ikke konstant som før :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler virkelig jeg kan sætte mig ind i din situation, er glad for at høre at din scanning gav dig en smule ro. Selv blive jeg scannet én gang om ugen (siden uge 4 og i hvert fald frem til uge 11) og ja, idet scanningen bliver foretaget er det beroligende men snart kommer usikkerheden igen og så venter vi til ugen er omme så der forhåbentligt kan komme ro på igen.

 

Jeg vil meget gerne glæde mig som alle andre, (alle er informerede) men jeg er så bange for at det hele pludselig tages fra mig...og det kommer til at gøre ondt.

 

Jeg håber det bedste for dig, og håber du snart finder den ægte glæde :biglove

 

Det var også mange gange - lyder dyrt  :o Det har jeg desværre ikke mulighed for, men hold nu op jeg glæder mig til næste nakkefoldsscanning, så jeg kan få lidt ro på igen ! :( Kan være det var bedre førhen, hvor man ikke kunne scanne - så måtte man bare tro på at alt var godt .. 

 

Jeg skal nok bare lige vente en 4-5 ugers tid endnu og så må jeg tvinge mig selv til at blive mere optimistisk omkring det :)

 

Tak og i lige måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER