Guldpigen

IUI - andre som er i gang nu?

136 indlæg i dette emne

Var til scanning Idag og der var et æg der voksede som det skulle skal tage 75mg gonal f Idag og ovtrielle sprøjten imorgen aften kl 21 og så insemineres tirsdag :) uhh jeg er så spændt de sidste 3 gange jeg har været på hormoner er det gået galt og forsøget blev ikke fuldgjordt . Nu håber jeg virkelig det lykkes for os :glad

:yay :yay :goodluck

Del dette indlæg

Jeg håber det lykkes for jer og hvor er det dejligt at det endelig lykkes..!!!

Jeg håber jeg kan komme med samme besked på mandag..

Tusinde tak :kram jeg håber også i får rigtig gode nyheder mandag jeg krydser fingre :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :yay :goodluck

Tak tak :yay :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også "hep hep" fra mig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lise kom lige til at tænke på dig om det gik godt til skanning Idag? Her så det heldigvis fint ud der var 3 æg 2 på den ene side og 1 på den anden side skal skannes igen lørdag morgen :) er bare så glad for der ikke var noget galt som jeg frygtede :) håber også det så fint ud ved dig :kram

:) jo tak, fint fint - men det var også bare opstarten ved mens - jeg er begyndt med injektioner i går, og skal så til skanning igen på torsdag... Dejligt at der så fint ud hos dig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaa.. Jeg er så glad i dag.. Har været til scanning og der var et fint æg.. Jeg er så lykkelig.. ÆL-sprøjte her til aften og Så jeg bare klar til nr. 2 IUI forsøg imorgen og overmorgen.. Så kommer der de der forfærdelige 14 dage..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaa.. Jeg er så glad i dag.. Har været til scanning og der var et fint æg.. Jeg er så lykkelig.. ÆL-sprøjte her til aften og Så jeg bare klar til nr. 2 IUI forsøg imorgen og overmorgen.. Så kommer der de der forfærdelige 14 dage..

Krydser fingre for jer :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen herinde der har oplevet at få mega ondt i lænden af ovtrielle sprøjten? Tog lige en Æl test Idag bare for at se om der var Æl og den var bragende positiv :glad er bare så glad det hele flasker sig denne her gang 1 insemerings forsøg imorgen formiddag jubii endelig lykkes det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen herinde der har oplevet at få mega ondt i lænden af ovtrielle sprøjten? Tog lige en Æl test Idag bare for at se om der var Æl og den var bragende positiv :glad er bare så glad det hele flasker sig denne her gang 1 insemerings forsøg imorgen formiddag jubii endelig lykkes det :)

Hvor er det dejlige nyheder, krydser fingre. Håber du overlever de næste 14 dage uden at blive alt for gak gak.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejlige nyheder, krydser fingre. Håber du overlever de næste 14 dage uden at blive alt for gak gak.

Ja den ventetid er ikke sjov må huske mig selv på ikke kigge for meget efter syntomer det bliver man nemlig gak gak af ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes yes :glad første insemering forsøg endelig gennemført :) så er det bare 17 dages lang ventetid før test blir hårdt skal huske mig selv på ikke tænke for meget over de mindste forandringer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glemte helt at spørge på klinikken om der er noget jeg skal passe på efter insemenering ? Syntes ik rigtig jeg kan finde noget tænker mest om det er okay jeg bruger cross og step maskine og får min puls op? Kan læse mig frem til at vi sagtens kan have sex at det egentlig bare øger chancerne :) er der nogen der ved noget om det;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glemte helt at spørge på klinikken om der er noget jeg skal passe på efter insemenering ? Syntes ik rigtig jeg kan finde noget tænker mest om det er okay jeg bruger cross og step maskine og får min puls op? Kan læse mig frem til at vi sagtens kan have sex at det egentlig bare øger chancerne :) er der nogen der ved noget om det;)

Det eneste, jeg fik at vide, var at jeg ikke måtte benytte karbad, svømmehal eller havbad samme dag, der så er risiko for infektion. Ellers tror jeg, hverken at du kan gøre fra eller til. Held og lykke :) :) :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Så er jeg ude, da mens kom lidt uventet i går efter min hidtil kortestes cyklus på 26 dage:( Jeg er som altid skuffet og træt af det, men glæder mig trods alt lidt over en kort cyklus = flere chancer årligt:)

Er der nogen af jer som ved, om man kan starte op på Pergotime og afbryde forsøget igen efter nogle dage, eller må man ikke det? Sagen er den, at jeg muligvis skal på forretningsrejse i nogle uger, og så kan vi ikke fuldføre et forsøg. Jeg ved dog ikke noget om rejsen med sikkerhed endnu og på klinikken siger de, at jeg skal starte på Pergotime i dag, hvis vi vil med i dette forsøg. Næste cyklus holder klinikken efterårsferie, så derfor vil jeg jo meget gerne i gang med dette forsøg, hvis rejsen ikke bliver til noget (får først besked fredag). Hvad tænker I umiddelbart? Jeg kontakter selvfølgelig også klinikken i dag og hører...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm... Så er jeg ude, da mens kom lidt uventet i går efter min hidtil kortestes cyklus på 26 dage:( Jeg er som altid skuffet og træt af det, men glæder mig trods alt lidt over en kort cyklus = flere chancer årligt:)

Er der nogen af jer som ved, om man kan starte op på Pergotime og afbryde forsøget igen efter nogle dage, eller må man ikke det? Sagen er den, at jeg muligvis skal på forretningsrejse i nogle uger, og så kan vi ikke fuldføre et forsøg. Jeg ved dog ikke noget om rejsen med sikkerhed endnu og på klinikken siger de, at jeg skal starte på Pergotime i dag, hvis vi vil med i dette forsøg. Næste cyklus holder klinikken efterårsferie, så derfor vil jeg jo meget gerne i gang med dette forsøg, hvis rejsen ikke bliver til noget (får først besked fredag). Hvad tænker I umiddelbart? Jeg kontakter selvfølgelig også klinikken i dag og hører...

Æv æv at den ikke var her denne her gang :kram du kan godt starte op på pergotime og afbryde igen. Jeg har selv været på hormoner 3 gange nu hvor det blev aflyst da der hele tiden var noget galt det er først denne her gang jeg har gennemført forsøget :) og jeg tænker hvis det kun er pergotime du blir nødt til at afbryde og ikke længere hen så ville jeg helt sikkert gøre det for ikke at misse et forsøg :) knus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar! Jeg skal ud og rejse med jobbet, så vi tager en måned "fri", men så vender vi også tilbage med fornyede kræfter:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger!

Har læst jeres tråd med stor nysgerrighed. Vi har lige taget den store beslutning og melder os til behandling i næste cyklus! Næste cyklus starter om 1 uge

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille status opdatering :) Idag er der en uge til testdag er meget spændt. Syntes ik jeg kan mærke nogen synthomer på noget udover at jeg har haft ondt i lænden siden jeg tog ægløsning sprøjten og så har jeg haft sure opstød og kvalme to aftner i denne her uge. Syntes det er svært med synthomer da jeg syntes alle de hormoner har drillet min krop og spillet den et pus de andre måneder så har valgtdenne her gang at hvis kroppen gør noget anderledes vil jeg ikke Gå og tolke det. Kan mærke jeg har en helt anden ro i kroppen denne her gang har jo været igennem hormoner 4 gange nu hvor det er første gang forsøget lykkes :) håber den er her denne her gang og skal nok komme med en status igen om en uge ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bruger I for øvrigt babyklister (Fructus Femina)? Jeg starter op på det i dag - tænker at det ikke kan skade at prøve:)

Hvad er det?? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er selv på CD1 i dag og begynder derfor på 1. IUI-processen efter godt 15 måneders forsøgen på gammeldags manér:-)

Andre som er i samme "båd"?

Går snart i gang med behandling igen efter 'sommerferie'. Vi har prøvet selv i halvandet års tid, inden vi begyndte behandling. Vi har fået 2 gange IUI uden hormoner/andet uden held, inden sommerferien. Og nu skal vi i gang med tredje IUI forsøg, denne gang vist nok med hormoner. Så må vi se, om der sker noget denne gang.

Efterhånden været i gang i over 2 år uden held :(

Så er begyndt seriøst at tro, at det aldrig sker nu.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Går snart i gang med behandling igen efter 'sommerferie'. Vi har prøvet selv i halvandet års tid, inden vi begyndte behandling. Vi har fået 2 gange IUI uden hormoner/andet uden held, inden sommerferien. Og nu skal vi i gang med tredje IUI forsøg, denne gang vist nok med hormoner. Så må vi se, om der sker noget denne gang.

Efterhånden været i gang i over 2 år uden held :(

Så er begyndt seriøst at tro, at det aldrig sker nu.

Hej Diamanten..

Jeg er i samme båd som dig.. Vi har også prøvet i over 2 år nu og har også lige fået 2 gang iui..

Har det som dig at nogle gange føles det som om det aldrig skal lykkes og at alle andre overhaler en inden om.. Men håbet må man aldrig miste..

HÅBER det snart sker for dig.. :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Diamanten..

Jeg er i samme båd som dig.. Vi har også prøvet i over 2 år nu og har også lige fået 2 gang iui..

Har det som dig at nogle gange føles det som om det aldrig skal lykkes og at alle andre overhaler en inden om.. Men håbet må man aldrig miste..

HÅBER det snart sker for dig.. :-)

Tak! Ja, det er hårdt. Især når folk rundt omkring en uden besvær får to streger på pindene :/

De ved selvfølgelig intet om vores 'projekt', da jeg ikke ville kunne bære, at folk spurgte ind hele tiden.

Siger først noget, hvis det nogensinde lykked os.

Held og lykke til Jer også :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille status opdatering :) Idag er der en uge til testdag er meget spændt. Syntes ik jeg kan mærke nogen synthomer på noget udover at jeg har haft ondt i lænden siden jeg tog ægløsning sprøjten og så har jeg haft sure opstød og kvalme to aftner i denne her uge. Syntes det er svært med synthomer da jeg syntes alle de hormoner har drillet min krop og spillet den et pus de andre måneder så har valgtdenne her gang at hvis kroppen gør noget anderledes vil jeg ikke Gå og tolke det. Kan mærke jeg har en helt anden ro i kroppen denne her gang har jo været igennem hormoner 4 gange nu hvor det er første gang forsøget lykkes :) håber den er her denne her gang og skal nok komme med en status igen om en uge ;)

Hej Lui

Hvordan går det dig? Jeg er MEGET nysgerrig. Er selv på runde 5. Har selv testdag om en uge, og du er jo lige fire dage foran mig. Hvordan går det med symptomerne?

Jeg kan stadig teste min ÆL sprøjte i urinen. Har fundet en "knude" i det ene bryst som nok bare er hormoner, men av da. Og så er jeg i rigtig dårlig humør. Men igen ved de andre graviditeter har jeg heller ikke mærket noget før en uge over tid.

Kram fra Solvej

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lui

Hvordan går det dig? Jeg er MEGET nysgerrig. Er selv på runde 5. Har selv testdag om en uge, og du er jo lige fire dage foran mig. Hvordan går det med symptomerne?

Jeg kan stadig teste min ÆL sprøjte i urinen. Har fundet en "knude" i det ene bryst som nok bare er hormoner, men av da. Og så er jeg i rigtig dårlig humør. Men igen ved de andre graviditeter har jeg heller ikke mærket noget før en uge over tid.

Kram fra Solvej

Hej solvej ;) det går fint men kan mærke at jeg virkelig godt kunne tænke mig at teste nu godt det allerede er på fredag er bare så spændt :glad syntes stadig ik jeg mærker så meget udover ondt i lænden og murren i maven de sure opstød/kvalme er gået væk igen. Men i lørdags var jeg meget følsom sad og tudede over en reklame som slet ikke var sørgelig hahaha og så syntes jeg at jeg har hovedpine men tør ikke tolke noget da det ligeså godt kan være hormonerne :) det lyder da ikke rart med den knude håber ikke den gør alt for ondt :( uhh hvor er det spændende at du også snart skal teste håber vi begge står med positiv test lige om snart :goodluck var det IUI forsøg i også var ved stadig ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej solvej ;) det går fint men kan mærke at jeg virkelig godt kunne tænke mig at teste nu godt det allerede er på fredag er bare så spændt :glad syntes stadig ik jeg mærker så meget udover ondt i lænden og murren i maven de sure opstød/kvalme er gået væk igen. Men i lørdags var jeg meget følsom sad og tudede over en reklame som slet ikke var sørgelig hahaha og så syntes jeg at jeg har hovedpine men tør ikke tolke noget da det ligeså godt kan være hormonerne :) det lyder da ikke rart med den knude håber ikke den gør alt for ondt :( uhh hvor er det spændende at du også snart skal teste håber vi begge står med positiv test lige om snart :goodluck var det IUI forsøg i også var ved stadig ?

Jeg syntes det lyder som om du brygger på noget :loveshower Men hvordan kan du lade være med at teste nu????????? Jeg tester allerede fredag før tid, og indtil mandag. Sidste gang fik jeg mens fem dage før tid, så det forbereder jeg mig en lille smule på kan ske onsdag.

Ja, det er stadig IUI. De førte 3 stk. var nyttesløse da man bagefter fandt abort rester fra min ufrivillige abort i marts - grrrr. Så jeg fik 3 nye. Hvoraf vi så er igang med nr. 2. Men shit altså har været på hormoner så længe at jeg tror jeg er permanet skadet af hormonella :klap

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER