Besvaret August 21, 2014 Hej piger. Ja det var hvertfald positiv med blodprøven HCG 74 den 14-08 og 752 den 19-08 der er nu blevet sendt en henvisning til SVS Esbjerg om en scanning. MEN jeg ringer til dem i morgen for at høre om de helt præcis ved at jeg har en forhistorie med en GUL :blink :wacko :unsure , så jeg skal helst til scanning i næste uge og hvis jeg ikke kan få en tid der må jeg jo betale mig fra en. :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 Hej piger. Ja det var hvertfald positiv med blodprøven HCG 74 den 14-08 og 752 den 19-08 der er nu blevet sendt en henvisning til SVS Esbjerg om en scanning. MEN jeg ringer til dem i morgen for at høre om de helt præcis ved at jeg har en forhistorie med en GUL :blink :wacko :unsure , så jeg skal helst til scanning i næste uge og hvis jeg ikke kan få en tid der må jeg jo betale mig fra en. :angry Hvis lægen mener det er relevant, så skriver han det da i henvisningen til dem :) Istedet for at være frustreret over, at du måske ikke FÅR en skanning i næste uge og du selv skal betale, så ville jeg da være enormt glad for i det mindste at blive sendt til skanning :) Og vide at du nok skal blive skannet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 Hvis lægen mener det er relevant, så skriver han det da i henvisningen til dem :) Istedet for at være frustreret over, at du måske ikke FÅR en skanning i næste uge og du selv skal betale, så ville jeg da være enormt glad for i det mindste at blive sendt til skanning :) Og vide at du nok skal blive skannet :) pga. min forhistorie skal jeg til scanning inden uge 8 helst i uge 7 sagde min gyn. da jeg var gravid sidst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 pga. min forhistorie skal jeg til scanning inden uge 8 helst i uge 7 sagde min gyn. da jeg var gravid sidstHåber din læge har skrevet det i henvisningen, så det kører uden problemer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 Håber din læge har skrevet det i henvisningen, så det kører uden problemer :)Det håber jeg også men ringer for en sikkerhedsskyld til dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2014 Det håber jeg også men ringer for en sikkerhedsskyld til dem Jeg synes du skal ringe og insistere. Det er vigtigt at finde ud af så hurtig som muligt. Men det ved du jo. Men med de fine tal så tror jeg at det bliver godt Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Dejligt med så god en stigning i hCG!!! Glæder mig til en opdatering med scanning næste uge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 UPDATE scanning onsdag kl 11.20 fuck jeg er nervøs :blink også bare fordi jeg har ikke den mindste snert af kvalme eller ømme bryster, men så igen det havde jeg næsten heller ikke sidst Del dette indlæg Link to post Share on other sites