Oprettet August 14, 2014 Jeg må være tosset syntes, jeg kan ane streg 2 på min g-test er i dag på dag 46 i en cyklus der rent ud sagt har været meget meget underlig siden jeg smed mine mini-pe /mini-piller for at påbegynde PB2 Har en tid ved lægen her den 19-08 og har tidligere historie med at gravidtit uden for livmoderen uge 8 og en SA i uge 7. så frygter det væreste. HJÆLP :blink :blink :blink :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Der er da i hvert fald en svag streg :) Prøv at teste igen om et par dage og se om den bliver tydeligere. Held og lykke :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Jeg kan godt se streg nr. 2. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Jeg kan godt se streg nr. 2. :ditto Test om et par dage så bliver stregen sikker mere tydeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Jeg kan også se streg 2... :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 ja har ringet til lægen og hørt hvordan jeg skal forholde mig fik at vide jeg kunne komme og få taget en blodprøve mellem 13-14 men har bare ingen bil hjemme og herude på landet køre busserne ikke lige med det samme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Jeg kan også se to streger :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 ihh så må jeg se hvordan blodprøver og test udvikler sig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Ihh Ildtiger, hvor spændende!! Så kan det være vi kommer til at følges endnu engang :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Ihh Ildtiger, hvor spændende!! Så kan det være vi kommer til at følges endnu engang :loveshower :loveshower Ja måske vil ikke glæde mig for tidligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Synes det er en fin streg og håber du kan komme afsted og få taget blodprøve, så du kan få vished! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2014 Synes det er en fin streg og håber du kan komme afsted og få taget blodprøve, så du kan få vished!Er lige kommet hjem fra lægen blev nød til at tage en taxi det var ikke billigt, for først svar mandag også læge tirsdag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2014 Jeg kan godt se nr. 2 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2014 Har du testet igen i dag? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2014 Har du testet igen i dag? :)Nej ville først teste søndag hvor jeg har fri igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2014 Jeg kan godt se nr. 2 :yayTak :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2014 Jeg kan godt skimte streg nr 2 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2014 Så er jeg ikke tosset Blander mig lige :) jeg kan sagtens se en streg 2 :yay pøjpøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2014 Kan også se 2 streger! :yay Håber den udvikler sig samt positivt svar på blodprøven på mandag. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2014 Kan også se 2 streger! :yay Håber den udvikler sig samt positivt svar på blodprøven på mandag. :)Tak må heller teste i morgen :-D <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 16, 2014 Jeg kan også sagtens se den :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Syntes den er blevet mere positivt i dag smider et billede op senere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Syntes den er blevet mere positivt i dag smider et billede op senere Del dette indlæg Link to post Share on other sites