Guest

Er der nogle der mødes i København?

35 indlæg i dette emne

Super at du også kommer med derinde Majken :) ved ikke om du er blevet godkendt?

Der sker ikke super meget i gruppen efter jeg har født :p jeg har ikke lige haft overskud til at stå for at få arrangeret noget og der er ingen andre der har taget initiativ ;) men det kommer forhåbentlig.

Og ellers skal jeg nok tage initiativ igen, når jeg lige har fået lidt styr og ro på at være mor til to nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super at du også kommer med derinde Majken :) ved ikke om du er blevet godkendt?

Der sker ikke super meget i gruppen efter jeg har født :P jeg har ikke lige haft overskud til at stå for at få arrangeret noget og der er ingen andre der har taget initiativ ;) men det kommer forhåbentlig.

Og ellers skal jeg nok tage initiativ igen, når jeg lige har fået lidt styr og ro på at være mor til to nu ;)

Jeg vil helt sikkert godt invitere, så snart jeg har født og er kommet oven på igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil helt sikkert godt invitere, så snart jeg har født og er kommet oven på igen :)

Jeg vil også gerne invitere når vi en gang er ordentligt på plads i huset. Indtil da er der nok heller ikke så meget initiativ fra min side, da vi (stadig!) ligger vandret i alle vågne timer, for at få et hjem op at stå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været mega passiv i gruppen, men der er bare ikke noget overskud til ekstra ting for tiden. Gad vide om det bliver bedre, når baby kommer til verden? ;) Jeg har i hvert fald en ambition om, at jeg gerne vil deltage i noget halløj :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder dejligt piger :)

Det behøver nu ikke kun at være at man inviterer hjem (selvom det er hyggeligt :biglove ), men det kunne også bare være at tage initiativ til at vi finder en dato og mødes et offentligt sted, såsom Fisketorvet, fields, zoo, legeland i Ishøj osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg jo gravid og sygemeldt, og kunne godt tænke mig at hygge lidt med nogle jer andre i dagtimerne hvis der er nogle der er friske ? 

Jeg tænker at det kunne være omkring kl. 11 en hverdag, og vi kunne evt. mødes på en cafe hvor det er let tilgængelig fra offentlig transport :) 

Hvis nogle har lyst, kan i så ikke skrive nedenunder, så vil jeg lave en afstemning omkring datoer :) Også gerne hvis i har et forslag til et sted med evt. lækker brunch ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg jo gravid og sygemeldt, og kunne godt tænke mig at hygge lidt med nogle jer andre i dagtimerne hvis der er nogle der er friske ? 

Jeg tænker at det kunne være omkring kl. 11 en hverdag, og vi kunne evt. mødes på en cafe hvor det er let tilgængelig fra offentlig transport :) 

Hvis nogle har lyst, kan i så ikke skrive nedenunder, så vil jeg lave en afstemning omkring datoer :) Også gerne hvis i har et forslag til et sted med evt. lækker brunch ;)

Jeg går på barsel 11.11 så efter denne dag kunne jeg også godt være frisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg også anmodet.

Super Lene! :super

Vi er ved at aftale nærmere om mødet på fb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super at du også kommer med derinde Majken :) ved ikke om du er blevet godkendt?

Der sker ikke super meget i gruppen efter jeg har født :P jeg har ikke lige haft overskud til at stå for at få arrangeret noget og der er ingen andre der har taget initiativ ;) men det kommer forhåbentlig.

Og ellers skal jeg nok tage initiativ igen, når jeg lige har fået lidt styr og ro på at være mor til to nu ;)

Jo jeg er blevet godkendt! Glæder mig til at flytte tilbage og så forhåbentlig at få gang i et møde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER