Besvaret October 11, 2014 Min termin er ændret til d. 16 april efter nf. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Hej Igen Jeg bliver nødt til at blive taget af listen igen, aborterede i 11. uge, vi prøver igen men når det ikke til at kunne fortsætte i denne gruppe;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Øv Sneugle. Det er jeg da ked af! Op på hesten igen og kærlige tanker herfra!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Hej Igen Jeg bliver nødt til at blive taget af listen igen, aborterede i 11. uge, vi prøver igen men når det ikke til at kunne fortsætte i denne gruppe;-) Det er jeg ked af at høre, men godt at i er klar til at prøve igen. Masser af :bd til jer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Jeg blev til NF rykket 2 dage frem - nu termin d. 19/4. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Hej Igen Jeg bliver nødt til at blive taget af listen igen, aborterede i 11. uge, vi prøver igen men når det ikke til at kunne fortsætte i denne gruppe;-) Det er jeg frygtelig ked af at høre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2014 Hej, jeg e lidt langsom, men blev flyttet til NF, og har termin 30.3., så er faldet ud af april-gruppen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2014 Den endelig termin efter NF skanning i dag er 25/4-15 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Hej, var til NF scanning igår og fik rykket min termin til 17.04, 5 dage frem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2014 Min termin er endt på d. 19 april :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Min termin ligger nu på 27. April Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2014 Var til NF i dag og er nu rykket fra d. 22 til d. 21 april :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites