Besvaret August 16, 2014 Tillykke med hende!! Når du nu lige får fødslen lidt på afstand, er du så ikke glad for det ikke endte i ks? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 17, 2014 Tillykke med hende!! Når du nu lige får fødslen lidt på afstand, er du så ikke glad for det ikke endte i ks? :) Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Tak Jo for den da - men nu er jeg jo så også kommet igennem fødslen uden så meget som en rift Men jo det er jo den vildeste fornemmelse at mærke det bette hoved komme ud Og nu jeg indlagt på barselsgangen og kan se hvor plaget de kvinder der har fået ks er så er jeg lykkelig for hvordan jeg er kommet igennem fødslen Hvor er det bare godt at høre! Også at det er gået så "smertefrit" - stort tillykke endnu en gang, og ja hvor er det vildt når hovedet kommer ud og man gjorde det!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 18, 2014 Hvor er det bare godt at høre! Også at det er gået så "smertefrit" - stort tillykke endnu en gang, og ja hvor er det vildt når hovedet kommer ud og man gjorde det!! :D Nemlig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2014 Det er det vildeste adrenalin- lige meget hvad :kuller Da jeg fødte var jeg spilvågen om slet ikke træt selvom jeg kun havde sovet minimalt i løbet af natten. Manden gik kold på sengen (vi var på patienthotellet) tidligt og fik sovet, men vi 2 tøser hyggede i stolen.. Eller hun sov, jeg nød synes :kuller :wub Stort tillykke med hende :loveshower Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites