somummy

Ikke teste positiv ÆL efter MA? (Update: bløder!!)

20 indlæg i dette emne

Jeg har lige haft min første mens efter MA, har de sidste dage testet for ÆL, og der er absolut ingen udvikling i stregens tydelighed og den er meget svag :unsure.

Min sidste "cyklus (altså fra jeg fik aborten og til jeg fik første mens) var på 27 dage, normalt svinger jeg mellem 28-29 dage. Så ÆL burde være nu her.

Jeg er ikke så erfaren med ÆL test, men jeg er virkelig bekymret og reelt bange for at der er noget galt :(

Del dette indlæg

Jeg har aldrig fået en positiv ÆL test. Bare sørg for at sexe hver 2-3 dag gennem din cyklus ;) op med humøret er sikker på du er helt ok. Knus

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men jeg fik positiv test sidste gang vi startede pb, og så burde jeg vel også kunne denne gang? Er næsten 100% på at det er de samme tests jeg bruger denne gang

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har hørt, at alting sagtens kan forskydes efter en MA, så mon ikke ÆL bare er forsinket, og kroppen lige skal finde sig selv igen?

Jeg ville fortsætte med ÆL-test, hvis jeg var dig. Alternativt måle din temperatur i denne cyklus, og så starte med ÆL test igen i næste cyklus. Og hvis du er vikeligt bekymret, så giv lægen et ring. Det er bedre at ringe en gang for meget, hvis du er utryg.

Held og lykke :bd :bd :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror du ikke bare din ÆL er forsinket? Håber det i hvert fald :kram

Jeg skal prøve at teste med ÆL test denne gang og er meget nervøs for om jeg kan teste positiv, så forstår godt din nervøsitet :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon ikke den bare er forsinket?
Mine 2 cyklusser var 40 og 47 efter præventions stop denne gang havde jeg ÆL på dag 46, så min cyklus blev "pludselig" på 60 dage denne gang, men håber dog på graviditet  ^_^ hehe.

Men fortsæt med at teste, din ÆL er nok bare forsinket. En MA kan give en del rod i cyklus.

:bd  :bd

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må man sige, men nu er jeg så begyndt at bløde, efter jeg i går løb en distance på ca 300 m???? Er så ked af det lige nu, og er bange for om vi nogensinde får et barn mere ;( Føler at der er noget galt med mig. Har snakket med lægen, som tror det bare lige var lidt retser der kom ud, men her til aften da jeg tørrede mig, var der lige så meget blod som hvis jeg havde menstruation!!!

Jeg har lige haft min første menstruation, den sluttede for 1 uge siden

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænker at det er fordi din krop lige skal finde sig selv igen efter MA. Kan godt forstå at det er frustrerende og at du er ked af det, men du må ikke opgive håbet. Jeg har selv været i dit sted :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du det? På hvilken måde?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg bløder stadig, og nu som hvis jeg havde min menstruation (igen). Min krop er mærkelig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå du er træt af det og frustreret :kram Håber din krop arter sig når blødningen stopper :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det håber jeg også, bare ked af at jeg ikke kan finde noget på nettet der beskriver at det kan forekomme, så havde håbet der var nogen herinde der havde oplevet det samme :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg været til læge, fik både indvendig og udvendig undersøgelse, og alt ser fint ud, men jeg bløder MEGET og det er tiltagende, så jeg er sendt til akut gyn-undersøgelse i morgen :( Er da glad for at de tager mig seriøst, men er også træt af at min krop ikke bare er som den plejer. Føler at dette for alvor kan udsætte pb2, og jeg har ikke tålmodighed til det. Jeg har brug for den baby nu! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du det? På hvilken måde?

Jeg havde en MA tilbage i december 2010. Min krop fandt så hurtigt sig selv igen, men der gik alligevel 8 måneder inden jeg blev gravid igen mistede så ved SA, hvorefter jeg blev gravid igen med det samme og det resulterede i Maja. I den sidste ende kommer der et godt resultat ud af alle de prøvelser man har været igennem. Kan ikke forestille mig hvordan mit live havde været i dag med et par tvillinger (min MA) på godt 3 år, så ville jeg ikke have haft Maja og den tanke kan jeg ikke bære.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde en MA tilbage i december 2010. Min krop fandt så hurtigt sig selv igen, men der gik alligevel 8 måneder inden jeg blev gravid igen mistede så ved SA, hvorefter jeg blev gravid igen med det samme og det resulterede i Maja. I den sidste ende kommer der et godt resultat ud af alle de prøvelser man har været igennem. Kan ikke forestille mig hvordan mit live havde været i dag med et par tvillinger (min MA) på godt 3 år, så ville jeg ikke have haft Maja og den tanke kan jeg ikke bære.

Og den tanke støtter jeg helt op om, selvom det virker helt umuligt!

Jeg havde en MA i 2011, men havde jeg ikke haft den, så havde vi ikke fået M. Og hende vil jeg for alt i verden ikke undvære :wub Men ved godt det er lettere sagt end gjort på det stadie du er nu, SoMummy :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, så har jeg været til gyn.undersøgelse. Den første læge troede at der måske var lidt fosterrester tilbage, men hendes supervisor(overlæge) kunne fortælle at det bare var blod man kunne se på scanningen.

Så det blev til at alt ser normalt ud indeni, men at der er gået kuk i cyklus. Det kan tage op til 3 måneder (!!!) inden min cyklus normaliserer sig.

Jeg kunne starte p-pille kur, for at få styr på cyklus, men da vi gerne vil være gravide, ville hun ikke anbefale det. I stedet sagde hun at der ville komme ro på min krop " når der kommer ro på deroppe" (sagde hun og pegede på mit hoved).

Nå men så venter jeg da bare heeelt roligt i 3 (!!!) måneder på at blive et normalt menneske igen :(

Men er da glad for at jeg ikke umiddelbart er blevet steril eller andet sindsygt. Det ville ikke have været til at bære.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde.. Er zoneterapi og akupunktur en mulighed? Jeg ved ikke, om det hjalp min krop på vej efter min MA og udskrabning, men jeg fil zoneterapi der hjalp den første mens efter udskrabningen på vej og derefter igen ved ÆL og vi fik M. Ud af det :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det kunne helt klart være noget jeg kunne undersøge, tak for forslaget :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh puha - syntes ønskebebs forslag om zoneterapi er rigtig godt - det vil jeg selv overveje hvis det hele kokser!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh puha - syntes ønskebebs forslag om zoneterapi er rigtig godt - det vil jeg selv overveje hvis det hele kokser!!!

Jeg har været til det fire gange, og jeg kan virkelig mærke det, når jeg kommer hjem. Kan kun anbefale det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER