Oprettet February 6, 2011 Endelig endelig endelig blev jeg færdig med at brodere... der er en del fejl i, men er selv tilfreds med mit første broderingsprojekt... Nu glæder jeg mig næsten til næste jul :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Den er SUPER flot! Jeg er virkelig imponeret! Har også sådan en (eller faktisk 2) på to-do listen... Jeg skal 'bare' have fundet motiv og sådan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Åhh hvor er den fin søde!! :loveshower Godt gået!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 rigtig fin :) jeg har også selv overvejet at gå i gang med en. Hvor lang tid har det taget? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Synes den er blevet rigtig flot og sød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Tusinde tak alle sammen :) rigtig fin :) jeg har også selv overvejet at gå i gang med en. Hvor lang tid har det taget? Ca. 3½ måned.. det kunne have gået hurtigere hvis jeg ikke havde haft en masse kageprojekter ind i mellem.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Århhh hvor er den rigtig flot, jeg er da dybt misundelig :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2011 Århhh hvor er den rigtig flot, jeg er da dybt misundelig :respekt Mange tak skal du have.. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2011 Den er såååååå fin smukke :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2011 Hihihi, glædelig forjul :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites