Marcusmor

Storebror :) Nu på Transferpapir *S* - erfaringer?

3 indlæg i dette emne

Vi skal have en lille en i marts måned, og dermed bliver sønnen jo storebror. 

I dag skal jeg til ekstra scanning hos min gynækolog, og her satser vi jo så på at se hjertelyd. Glæder mig!!! 

 

Men det med at fortælle familie og venner det, det har vi endnu ikke gjort.. dog har vi et "lille problem". Jeg er forholdvis trænet/markeret og er meget kendt for min flade mave! Ja den er så allerede dækket til, da man SAGTENS kan se en bule henover, når jeg har mine sommerkjoler, nederdele etc på. 

 

I morgen skal vi være sammen med hele min familie, og især en del som er hjemme i DK denne uge på ferie. Da de sikkert alligevel vil kunne se det, så har vi talt om allerede at sige det i morgen til dem, og så forsøge at vente yderligere 3 uger overfor venner og min arbejdsplads.

 

Mit  spørgsmål er nu: 

 

Er der nogen herinde, der har erfaring med at printe tekst ud på transferpapir og overføre til en t-shirt? 

 

Jeg har nemlig tænkt mig, at Marcus i morgen skulle have en ny trøje på med lidt skrift omkring det at han skal være storebror :) 
 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, kender intet til sådan noget print noget, men stort tillykke med graviditeten og held og lykke imorgen! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, til vores bryllup lavede jeg nogle stofposer (muleposer) til gæsterne med vores monogram - jeg brugte t-shirt transfers.

 

Kan ikke huske om jeg købte dem i Bog og Ide eller Panduro.. der er en version til lyst stof og en til mørkt stof. Det skal stryges på en hård overflade.. jeg brugte et træskærebræt med et viskestykke på. Hav evt. en ekstra t-shirt som backup!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER