Missa

gravid ? Testet 6 dage før tid.

13 indlæg i dette emne

Har testet idag, men testsag er rent faktisk først på søndag :-) men har har haft kvalme og humørsvingninger og meget ømme bryster her i weekenden, så ville lige for nysgerrighedens skyld tage en test og se om det var indbildt, så dukkede den her test op

post-10103-0-42261600-1407139870_thumb.j

Del dette indlæg

Jeg siger tillykke :balloons :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har testet idag, men testsag er rent faktisk først på søndag :-) men har har haft kvalme og humørsvingninger og meget ømme bryster her i weekenden, så ville lige for nysgerrighedens skyld tage en test og se om det var indbildt, så dukkede den her test op

Er helt bange for der er 2 derinde, da jeg aldrig ved de 2 andre børn, har kunne teste SÅ tidligt positiv, 6 dage før forventet mens. Men har så også haft ÆL på 11-12 dag i denne her cyklus på 28 dage. Testen blev positiv inden for 2 min

Hvad siger I ?

Stort tillykke :loveshower 

så kommer vi i samme terminsgruppe :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower 

så kommer vi i samme terminsgruppe :loveshower

Ej hvor hyggeligt Stort tillykke til dig også

Jeg tør først tro rigtig på min positive tests på søndag.

Tog lige 2 tests mere af forskellige mærker. Begge positive jubii.. Håber den lille spire bliver liggende derinde til april

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor hyggeligt Stort tillykke til dig også

Jeg tør først tro rigtig på min positive tests på søndag.

Tog lige 2 tests mere af forskellige mærker. Begge positive jubii.. Håber den lille spire bliver liggende derinde til april

Åhhh jeg krydser fingre for dig :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er helt bange for der er 2 derinde, da jeg aldrig ved de 2 andre børn, har kunne teste SÅ tidligt positiv, 6 dage før forventet mens. Men har så også haft ÆL på 11-12 dag i denne her cyklus på 28 dage. Testen blev positiv inden for 2 min

Hvad siger I ?

Kan sagtens se de 2 streger - stort tillykke!  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan også se 2  :gravid tillykke! 
Så du var 3+1 da du testede positiv ??
Synes den er ret tydelig faktisk  ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan også se 2  :gravid tillykke! 

Så du var 3+1 da du testede positiv ??

Synes den er ret tydelig faktisk  ;)

Har aldrig oplevet noget lign. Så gør faktisk og frygter lidt det måske kan være 2 eller også en meget krævende spire :D Er glad, for har PCO og er blevet gravid i første cyklus med planlagt baby ;)

Var ude og handle i eftermiddag og sikke en kvalme jeg fik ved at gå i Lidl med alle de dufte.. Var godt nok tæt på at kaste op :(

Jeg tog atter en test her til morgen, den er faktisk mere tydlig, end dem jeg tog igår morges. Skal bare over søndag, hvor min oprindelig testdag er, før jeg tør glæde mig. Er virkelig bange for at miste :( dog har jeg aldrig prøvet det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har aldrig oplevet noget lign. Så gør faktisk og frygter lidt det måske kan være 2 eller også en meget krævende spire :D Er glad, for har PCO og er blevet gravid i første cyklus med planlagt baby ;)

Var ude og handle i eftermiddag og sikke en kvalme jeg fik ved at gå i Lidl med alle de dufte.. Var godt nok tæt på at kaste op :(

Jeg tog atter en test her til morgen, den er faktisk mere tydlig, end dem jeg tog igår morges. Skal bare over søndag, hvor min oprindelig testdag er, før jeg tør glæde mig. Er virkelig bange for at miste :( dog har jeg aldrig prøvet det.

Du har jo også testet tidligt. Men synes nu der er en del farve i din i forhold til det skulle være en bio.

Og hvis dine nye tests er mere positive nu, jamen så er det fremgang, og så er du jo nok gravid  :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lige nødt til at spørge!!! I skriver test dag som en bestemt dag.... Hvornår er det??

Er ny her inde

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er den dag du normalt ville få mens..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er den dag du normalt ville få mens..

Tak så forstår jeg bedre ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER