Fister

Ideer til sommerferie i Jesperhus

15 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Vi skal snart til Jesperhus i en uges tid med T på næsten 2 år. Men jeg har simpelthen så svært ved at finde ud af, hvad man kan lave udenfor Jesperhus-området, hvis man nu har lyst til at køre et andet sted hen et par af dagene. Måske er der nogen der kan hjælpe? 

Del dette indlæg

Hej med jer.

Vi skal snart til Jesperhus i en uges tid med T på næsten 2 år. Men jeg har simpelthen så svært ved at finde ud af, hvad man kan lave udenfor Jesperhus-området, hvis man nu har lyst til at køre et andet sted hen et par af dagene. Måske er der nogen der kan hjælpe?

De har faktisk en rigtig god sandstrand på Mors, Sillerslev Strand, som er børnevenlig. Der er legeplads, bænke, toiletter m.m.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak LouiseVibe. 

Er der ikke andre der har bud? Vi har ikke noget imod at køre lidt for det:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jesperhus har jo en masse, og for en størrelse som Theodor har jeg svært ved at komme i tanke om noget, der er værd at køre efter, når man alligevel er i Jesperhus. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jesperhus har jo en masse, og for en størrelse som Theodor har jeg svært ved at komme i tanke om noget, der er værd at køre efter, når man alligevel er i Jesperhus. :)

:ditto

Jeg er opbokset på Mors og er hel blank for ideer.

Der er jo masser af badestrande hele vejen rundt hvis man er til det.

Og der sejler en båd mellem Nykøbing, Glyngøre og Fur hvis man er til det.

Fur er en hyggelig lille ø men det er jo mest natur at se derovre.

Havde i en forestilling om hvad I gerne vil opleve ud over Jesperhus generelt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anlægget i Nykøbing kan man fodrer ænder og overfor var der en gang en legeplads. Mon ikke den er der endnu. Derfra er der ikke langt ned til østre Strand hvor mange bader

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man er historisk interesseret er der bunker museet i Hanstholm.

Undskyld jeg spammer lidt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

TAK! :)

Det er nok fordi jeg er sådan lidt et oplevelses-dyr, og jeg elsker akvarier og zoo's og den slags (altså hvis de er ordentlige overfor dyrene). Gerne hvor man kan lære noget. Måske eksperimentariums-agtigt. Vi overvejer f.eks. Randers Regnskov. Er det fedt og værd at køre efter? 

Historisk - not so much. Jeg er ligesom et skolebarn, der synes det er keeeeedeligt - det er kun hvis det har en eller anden større/skelsættende mening, jeg synes det er spændende. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Randers regnskov er rigtig godt men syntes det ligger voldsomt langt væk??? Så ville jeg vælge noget tættere på! Jyllands park zoo er vist ca 30 min tættere på, og det er i hvert fald godt! Ved ikke lige hvad det ellers ligger tæt på ud over kalk grupperne men det er nok ikke sjovt for en tumling.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Randers regnskov er FANTASTISK! Hvis I er villig til at køre turen, så er det bare med at komme afsted!

Vi har årskort, og min Theodor synes det er skønt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

I følge krak tager det 2 minutter ekstra til Regnskoven ;) Jeg eeeeelsker sådan noget, og hvis din Theodor elsker det Fru-Nielsen, så tænker jeg, at det er en reel mulighed. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Randers regnskov er FANTASTISK! Hvis I er villig til at køre turen, så er det bare med at komme afsted!

Vi har årskort, og min Theodor synes det er skønt!

Enig, Valdemar (og hans forældre) synes også at det storhitter :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

I følge krak tager det 2 minutter ekstra til Regnskoven ;) Jeg eeeeelsker sådan noget, og hvis din Theodor elsker det Fru-Nielsen, så tænker jeg, at det er en reel mulighed.

Altså I kommer jo ikke tættere på foreløbig tænker jeg så det er da med at komme afsted, hvis det er den slags oplevelser I brænder efter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ok så syntes jeg bestemt i skal køre efter Randers regnskov. Det er ret godt :) (hvis det da ikke lige er i højsæsonen hvor man går i kø efter en million milliard mennesker :) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes der er sådan en god blanding, og det hele er dejligt "tæt på".

Der er jo også akvarier og geder man kan klappe. Og det et så hyggeligt med dyr der går på stierne og aber som hænger lige i hovedhøjde. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER