Guest

Up & go bleer

26 indlæg i dette emne

Jeg har den anden dag købt up & go bleer fra libero, og nøj, hvor er de lækre.. (Men dyre!)

Kender I et godt alternativ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aldi har vist også nogle buksebleer. Tror det er dem min mor har hjemme hos dem når vi kommer på besøg. De er super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rema 1000 har også. Har dog ikke selv prøvet dem endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rema 1000 har - Og de er super fine :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh jeg er spændt, har selv lige fået nogle fra Libero i dag, glæder mig max til at prøve dem på Vigga :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger dem fra LIDL, dem er jeg meget glad for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bilka har fra i morgen fødselsdag, hvor man kan købe 3-paks Libero kasser til 195 kr. Så fåes de vidst ikke meget billigere. Men ellers har jeg også hørt godt om Rema 1000s (men som først er fra 15-25 kg, så stadig for store til Silke Elia).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aldi har vist også nogle buksebleer. Tror det er dem min mor har hjemme hos dem når vi kommer på besøg. De er super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar allesammen. Vega vejer 10 kg, så indtil videre er remas for små.

Må se om jeg når Bilka, vi bor langt væk fra Bilka.

For hold op, hvor er buksebleer da bare genialt :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar allesammen. Vega vejer 10 kg, så indtil videre er remas for små.

Må se om jeg når Bilka, vi bor langt væk fra Bilka.

For hold op, hvor er buksebleer da bare genialt :-D

Jeg synes det er mere besværlig, så skal alt tøj/sko af t ;) - men er også ret ferm til at give alm ble på stående :aD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er mere besværlig, så skal alt tøj/sko af t ;) - men er også ret ferm til at give alm ble på stående :aD

Det kan jeg også sagtens, men der er virkelig mange der bare ikke kan. J tør vidst ikke engang prøve ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er mere besværlig, så skal alt tøj/sko af t ;) - men er også ret ferm til at give alm ble på stående :aD

Her kommer alt tøj af i forvejen.. Er vist ikke så ferm :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg også sagtens, men der er virkelig mange der bare ikke kan. J tør vidst ikke engang prøve ;)

Ja, jeg kan altså heller ikke :D hun er alle vegne, derfor synes jeg up&go er løsningen for mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min DP vil heller ikke have dem, da det netop er nødvendigt at kunne skifte bleen stående :D

vi bruger up&go til nat og som reserve ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg skifter up&go liggende? Men hvis hun så ligger uroligt, så kommer hun ned?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg også sagtens, men der er virkelig mange der bare ikke kan. J tør vidst ikke engang prøve ;)

Haha det ved jeg godt. Men når man har arbejdet i institution lærer man det bare ret hurtigt. Det er sjældent Silke Elia får andet end trukket bukserne lidt ned - både liggende og stående (aldrig lortebleer). Jesper kan heller ikke stående ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bilka har fra i morgen fødselsdag, hvor man kan købe 3-paks Libero kasser til 195 kr. Så fåes de vidst ikke meget billigere. Men ellers har jeg også hørt godt om Rema 1000s (men som først er fra 15-25 kg, så stadig for store til Silke Elia).

Hvor mange bleer er der i sådan en tre pak?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange bleer er der i sådan en tre pak?

Det plejer at være 3 almindelige pakker der kommer i kasserne, så det kommer an på hvor mange der er i sådan en pakke. Det ved jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det ved jeg godt. Men når man har arbejdet i institution lærer man det bare ret hurtigt. Det er sjældent Silke Elia får andet end trukket bukserne lidt ned - både liggende og stående (aldrig lortebleer). Jesper kan heller ikke stående ;)

I know. Det var også i vuggestue jeg lærte det. Hvem gider tage både vinterstøvler og alt det tøj af og på?

Pøllebleer der ryger alt tøjet, sokkerne kan til nøds blive på, men det er også nyt. Men der er det altså umuligt at komme til med bukser om anklerne synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg kan altså heller ikke :D hun er alle vegne, derfor synes jeg up&go er løsningen for mig :D

Hehe, du har meget at lære ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know. Det var også i vuggestue jeg lærte det. Hvem gider tage både vinterstøvler og alt det tøj af og på?

Pøllebleer der ryger alt tøjet, sokkerne kan til nøds blive på, men det er også nyt. Men der er det altså umuligt at komme til med bukser om anklerne synes jeg.

Nemlig!!!

Hvis det er cowboybukser ja, men synes leggins/strømpebukser ikke er noget problem. Jesper tager alt af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bestemt ikke fan af dem fra Rema. De er alt for plastik-agtige IMO. Der, hvor liberos er bløde og elastiske i toppen, synes jeg bare at Remas er for stive og iflexible.

Vi bruger en blanding af alm. Og up'n'go. Hvis hun har meget tøj på er det nemmere med alm. Men hvis hun har været ude at prøve at tisse på toilettet, er det et plus med up'n'go, hvor hun selv kan hjælpe med at få bleen på.

Som regel sover hun i up'n'go, fordi de lukker tættere om maven. Karla ligger altid på maven og sover, og hun tisser en del, når hun sover. Alm bleer har den sugende del helt op til kanten, så tit suger bleen så meget fortil, at den gaber og hendes body eller bluse rører ved den sugende del, og så er hun helt våd på maven, når hun vågner. Up'n'go har det elastiske stykke foran, som ikke er sugende, så de holder bedre tæt.

Men om dagen kan hun sagtens få alm. På, hvis det lige er lettere (så er det heller ikke så dyrt ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja nægter at får Up&Go på - hun bliver stik tosset, hvis jeg forsøger at give hende en på :D det var også en fejl at vi kom til at købe dem. Vores DP har dog ikke noget i mod dem og har ikke den samme kamp som vi har, så her kommer Up&Go med i DP indtil pakken er tom :D

I de almindelige comfort blepakker er der 50 bleer i alt dvs. 150 bleer i en kasse med tre pakker.

der er 42 bleer i Up&Go, så der er kun 136 i en kasse med tre pakker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger udelukkende up & go bleer fra libero herhjemme. Remas sidder hammer dårligt på Lasse.

I dp er det alm bleer - hun synes det er nemmest for hende at hun ikk behøver at tag alt tøjet af på dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er meget glade for Aldis, som også fås som buks:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER