Guest

Blod - panik (stoppet)

27 indlæg i dette emne

Fuck fuck fuck - ikke igen! Ryster og har koldsved og tror aldrig jeg har været så tæt på at besvime!!!!

Please fortæl mig alt det jeg gerne vi høre!!! Alt det jeg har brug for at høre!!!

Jeg var lige på toilet og på papiret var der blod! IGEN! Men mere og rødt og frisk. Jeg har lagt i sengen siden kl. 22 så har på Ingen måde været aktiv.

Før jeg opdagede blodet gjorde intet ondt - nu gør underlivet ondt på en strækkene ligament agtig måde - ikke mens/ve agtig!

Er MEGET bange :( har LIGE vennet mig til tanken og glæder mig helt vildt!!! (kvalme og træthed er på retur syntes det er vildt dejligt - bare ikke lige nu - hvad hvis der betyder der ER noget galt?) :boo :boo :boo

Please lad det være de ÅNDSVAGE slimhinder igen igen!!!

Del dette indlæg

Har lige tjekket igen det er ikke så slemt mere please please please lad det stoppe :boo

Min lille spire må MEGET gerne blive!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Det er aldrig sjovt med blod. Håber ikke det tager til i styrke. Ring til lægen i morgen tidlig. Du er så langt at en scanning kan give ro

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det behøver ikke betyde noget som helst farligt, så hold fast i det. Ring til lægen i morgen tidlig - og i mellemtiden så husk på, at når man har smerter, siger man av! Alt det andet murren og mensagtig osv kan man bilde sig ind, når man er nervøs!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Det er aldrig sjovt med blod. Håber ikke det tager til i styrke. Ring til lægen i morgen tidlig. Du er så langt at en scanning kan give ro

:ditto håber at både du og spiren er ok!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Håber alt er i den skønneste orden! Jeg ville også ringe til lægen, hvis jeg var dig.. Bare for at få ro!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Jeg synes det lyder meget betryggende, at dine smerter er ligament-agtige og ikke ve-agtige. Og jeg tænker, at hvis blodet kun er på papiret, så er det så lidt, at jeg tror meget mere på slimhinder end på noget farligt. Så jeg tror bestemt at alt er ok! Men jeg er enig med de andre i, at det vil være godt at høre fra lægen også, så du kan få det slået fast af en fagperson :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Jeg synes det lyder meget betryggende, at dine smerter er ligament-agtige og ikke ve-agtige. Og jeg tænker, at hvis blodet kun er på papiret, så er det så lidt, at jeg tror meget mere på slimhinder end på noget farligt. Så jeg tror bestemt at alt er ok! Men jeg er enig med de andre i, at det vil være godt at høre fra lægen også, så du kan få det slået fast af en fagperson :kram2

Enig! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Blod er virkelig ikke sjovt!!!

Hvad er status?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh søde pige! :kram2

hvad er status?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:Kram2

Jeg blødte også af og til da jeg ventede Cassandra. Så at der er blod kan jo betyde ingenting.

Jeg håber det er stoppet igen.

:Kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forsøg at få fat i lægen, forhåbentlig er han/hun lydhør og får dig videre så du kan få ro :kram2

Blod er slet ikke sjovt som gravid :( Jeg har blødt både ved M. (Det var dengang on off fra uge 9 også indtil kort før fødsel) det var frisk blod og meget flere af gangene. Og igen denne gang, denne gang startede det 5+6 og stoppede helt i en periode lige efter jeg havde fået lavet en biopsi 13+6. Det kom tilbage på visit omkring uge 16 og igen i uge 17, nu har jeg ikke haft noget i et par uger. Så der er gode eksempler, men ved også godt det ikke gør nogen forskel for dig, det er rigtig ubehageligt :( :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger :kiss

Vækkede Anders i nat og fik kram og trøst.

Fik lov at sove indtil nu - der var INTET tilbage da jeg lige var på toilet kl 7. Ikke engang i trusseindlægget :yay og stadig Intet nu. Er åbenbart sart Down there :prik

Jeg har blødt både med Mie og før i denne graviditet men første gang at det har været SÅ meget. Og første gang jeg er blevet direkte forskrækket og bange så jeg slet ikke kunne rumme det i kroppen kunne bogstavelig talt ikke stå op :( hørte brusen for ørerne, rystede voldsomt og fik koldsved - var sikker på at det var slut! Men det er det ikke. Ingen klumper ingen styrtblødning ingen voldsomme smerter - bare en nat med mareridt om kræft og død og sorg!!!

Jeg ringer ikke til lægen for bare det samme at vide som altid: det er sarte slimhinder!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre at det er stoppet igen! :glad :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ny herinde og kender dig ikke (endnu ;) ) men hvor blev jeg trist og nervøs på dine vegne, da jeg læste startindlægget! 

Jeg krydser alt og håber den dumme blødning holder sig væk fra nu af, og at du har en stædig spire derinde, som nægter at finde udgangen før den er klar til det  :glad :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

PS. Vil du overtage noget af min kvalme, så du ik er nervøs? ;)

Jeg er sikker på spire har det godt!! :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

PS. Vil du overtage noget af min kvalme, så du ik er nervøs? ;)

Jeg er sikker på spire har det godt!! :kiss

Fristende tilbud :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ny herinde og kender dig ikke (endnu ;) ) men hvor blev jeg trist og nervøs på dine vegne, da jeg læste startindlægget!

Jeg krydser alt og håber den dumme blødning holder sig væk fra nu af, og at du har en stædig spire derinde, som nægter at finde udgangen før den er klar til det :glad :kram

Tak hvor er du sød :kiss

Jeg har åbenbart bare sarte slimhinder :prik skide irriterende. Er det lidt rødt på papiret slår jeg koldt vand i blodet det har jeg prøvet en del gange efterhånden - men i nat var det ikke bare lidt rødt - det var mørkerødt! Og meget! Puh ha - ikke flere forskrækkelser tak!

Godt NF scanningen ligger lige om hjørnet :goodluck så håber jeg bare alt ser fint ud der!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak igen allesammen :kiss det er rart lige at blive kaldt tilbage til jordens overflade med fornuftige indput!

Jeg er som sagt ikke "ny" i blødninger - gider ikke engang tælle mere :prik men det var bare mere end jeg har prøvet før! Men INGEN klumper!!! ingen VOLDSOMME mavesmerter og det stoppede heldigvis hurtigt!

Hvis det var en SA ville jeg jo ikke være i tvivl. Hvis fostret er gået tabt finder jeg ud af det inden længe! Men hvorfor skulle det det? Mærkede madlede i går og hormonerne blæser derudaf i dag (har allerede bidt i min tunge flere gange ellers var Anders flygtet og Mie skal det i hvert fald ikke gå ud over).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh-ha, sådan noget skaber bare ALTID panik og bekymring!!

"godt" det "kun" er sarte slimhinder, bliver så SKØNT med NF :-)))) Det er lige om hjørnet!!

Kram herfra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre søte! :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh-ha, sådan noget skaber bare ALTID panik og bekymring!!

"godt" det "kun" er sarte slimhinder, bliver så SKØNT med NF :-)))) Det er lige om hjørnet!!

Kram herfra

Tak og ja - behøver ikke se mere blod før fødslen tak! Det er simpelthen så belastende!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre søte! :kiss

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aah, det er bare tarveligt med blod i graviditet! Jeg var ogsaa ved at besvime - eller dvs. jeg besvimede jo faktisk og var samtidig saa bevidst om det, at jeg fik haget mig fast til haandvasken for at falde bloedt og havde virkelig muskelkrampe i skuldrene derefter af at holde saa haardt fast i noget i den tilstand  :wacko

Jeg haaber virkelig det stopper for nu og at spiren har det trygt og godt  :kiss

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER