Oprettet July 30, 2014 Det er nu ved at være længe siden, jeg sidst har været herinde, men nu lykkedes det endelig :) der kan vidst slet ikke være tvivl om denne :) efter et lille år, lykkedes det:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Wow, den er jo giga positiv :D :D Stort tillykke :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Wow, den er jo giga positiv :D :D Stort tillykke :yay :yay Mange tak :) ja, der kan overhovedet ikke være tvivl ;) så nu går turen bare til lægen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Jeg kan ikke se billedet, men jeg kan læse at det ser godt ud :D Tillykke!! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Stort tillykke. :balloons :loveshower Som du selv skriver er der ingen tvivl. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Wow nogle flotte streger!!. Kæmpe tillykke og god tur til doktor :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 hold da op det er jo sådan den skal se ud :loveshower kæmpe tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Nej, der er ingen tvivl - kæmpe stort tillykke! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Stort tillykke med den MEGET positive test!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Sådan der, kæmpe stort tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Kæmpe tillykke. hvor er de fine :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Mange tak, allesammen :) Det er super skønt, at den er så tydelig, så man ikke skal tyde det, og køre sig selv op, hvis det alligevel ikke er noget ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Kæmpe stort tillykke - der er da slet ingen tvivl! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2014 Hold da helt op! Stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2014 Det er nu ved at være længe siden, jeg sidst har været herinde, men nu lykkedes det endelig :) der kan vidst slet ikke være tvivl om denne :) efter et lille år, lykkedes det:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2014 Den er godt nok knald positiv! :D :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites