Oprettet July 30, 2014 Jubiiiiii :yay :loveshower :bunnyJeg er hermed optaget på Sygeplejerskeuddannelsen i Holstebro, hvilket var min 1. Prioritet :yayMen...... Og der er et men!! :unsureJeg er optaget til vinterstart....... Dvs. at jeg skal starte 2. Februar...... 1,5 måned før termin :rolleyesHvordan tackler jeg så lige det? Er der nogen som har erfaringer??Men :yay under alle omstændigheder :loveshowerEdit: Det er stadig hemmeligt udenfor BK at jeg er gravid.... Så ingen kommentarer i den retning på FB ;) Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Tillykke :) Jeg ville tage fat i uddannelse stedet for at høre ad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Tillykke!! :yay :loveshower :glad Jeg skrev projekt med en på uni, der var optaget et år før os andre, men som fik barn lige i starten. Uden at du må hænge mig op på det, så tror jeg at hun røg direkte på barsel med fødsels-su-klip, og så startede hun op et år efter med den næste årgang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Tillykke!! :yay :loveshower :glad Jeg skrev projekt med en på uni, der var optaget et år før os andre, men som fik barn lige i starten. Uden at du må hænge mig op på det, så tror jeg at hun røg direkte på barsel med fødsels-su-klip, og så startede hun op et år efter med den næste årgang. :ditto Jeg gik også på studie med en der gjorde dette. Hun var lige med den første måned og gik så på barsel og startede forfra året efter. Du kan også søge om at komme på venteliste til sommerstart hvis nogle melder fra. Det gjorde min kammerat (dog fys-studiet) og blev ringet op en uge før studiestart at han kunne starte til september i stedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Hurra hurra kæmpe tillykke! :yay :glad :loveshower Det andet aner jeg ikke en ski om! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Tusind, tusind tak, jeg er simpelthen bare SÅ glad :yay :loveshower Og tak for råd :kram2 Jeg ringede til dem, og er kommet på venteliste til sommer start, og ellers gør jeg sådan at jeg lige starter op til februar, og så starter forfra efter barsel :) Så gode råd :D Hvor er det bare FEDT at være optaget :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Tillykke med optaget :) fedt du er kommet ind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 :yay hvor er det fedt at du er kommet ind :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Yay det er bare SÅ godt!! :yay :bunny :loveshower :glad :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Jubiii - kaempe tillykke :balloon :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Hvor er det bare skønt, stort tillykke :yay :yay Og fedt du fandt ud af hvordan, kender mange der er kommet ind på venteliste, der er vist mange der melder fra i sidste øjeblik. Så pøj pøj ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Endnu en gang stort tillykke! :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Yeah :yay :yay :yay :yay :yay :yay Stort tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Også stort tillykke til dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 KÆMPE STORT TILLYKKE SØDESTE PIGE!!! :yay :hurra :loveshower :balloons Hvor er det fedt for dig! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Åh søde og dejlige kvinde!Du ANER ikke hvor glad jeg er for at læse her og på fb, at du kom ind på studiet! Det er simpelthen bare så SKØNT for dig! :kiss :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Stort tillykke, hvor er det dejligt for dig! :) Jeg blev optaget på pædagoguddannelsen med start i februar 2012, men da jeg var blevet gravid spurgte jeg til muligheden for at få rykket min plads til sommer 2013, og det var intet problem :) Så jeg valgte at udskyde studiestart til efter barsel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 Årh, og der er kommet flere lykønskninger.... Hvor er i altså bare skønne!! Tusind tak allesammen :lovebk :loveshower Og jeg har gode nyheder!! Jeg er netop blevet ringet op, at der er en plads til mig, med studiestart 1. September :loveshower :yay :glad Fååårk jeg tudede da jeg havde lagt på.... Jeg var ikke klar over at det havde fyldt SÅ meget, men jeg kan bare mærke at jeg er lettet helt ind i mit inderste!! Jeg kommer i gang med mit drømmestudie NU :loveshower FANTASTISK :toot :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites