TroldeMor

Optagelse på uddannelse! - Update på studiestart!

38 indlæg i dette emne

Årh, og der er kommet flere lykønskninger.... Hvor er i altså bare skønne!! Tusind tak allesammen :lovebk :loveshower

Og jeg har gode nyheder!! Jeg er netop blevet ringet op, at der er en plads til mig, med studiestart 1. September :loveshower :yay :glad Fååårk jeg tudede da jeg havde lagt på.... Jeg var ikke klar over at det havde fyldt SÅ meget, men jeg kan bare mærke at jeg er lettet helt ind i mit inderste!! Jeg kommer i gang med mit drømmestudie NU :loveshower FANTASTISK :toot :bunny

:yay :yay :yay Åh hvor fantastisk. Så flasker det hele sig :loveshower Så velfortjent :kiss

Del dette indlæg

Årh, og der er kommet flere lykønskninger.... Hvor er i altså bare skønne!! Tusind tak allesammen :lovebk :loveshower 

Og jeg har gode nyheder!! Jeg er netop blevet ringet op, at der er en plads til mig, med studiestart 1. September :loveshower :yay :glad Fååårk jeg tudede da jeg havde lagt på.... Jeg var ikke klar over at det havde fyldt SÅ meget, men jeg kan bare mærke at jeg er lettet helt ind i mit inderste!! Jeg kommer i gang med mit drømmestudie NU :loveshower FANTASTISK :toot :bunny

Ej hvor fantastisk :yay det er jo lige om lidt :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk at du kunne komme til at startede allerede til september på dit drømmestudie.. :)  :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay :yay :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt fedt fedt Chris! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii :yay :yay :yay

Er det i Holstebro?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:super

:yay :glad :wee

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årk og så fik jeg tårer i øjnene igen.... Det er fantastisk at mærke jeres varme og at i ved hvor meget det her betyder for mig :lovebk

Tusind tak igen altså!! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare fuldstændig fantastisk!! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare fuldstændig fantastisk!! :loveshower

What she said! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke! Min svigerinde søgte også ind, men kom desværre ikke ind :( Glæder mig til at møde dig (og de andre) i morgen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay du har fortjent det. Du har jo allerede ventet et år :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mangler altså multiquote på mobilen :rolleyes

Men TAK :kiss

GND: øv for sin svigerinde :( Der har også været SINDSYGT mange ansøgere i år, det gør ikke oddsene bedre desværre :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER