Besvaret July 29, 2014 Slet ingen kriterier udover?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Ole og (lille) Per :lol Tænker næsten det skal være korte navne også? Ane synes jeg er et smukt navn :) Ida Lis(e) Johan Ebbe Mads Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Sara(h) Ida Isabella Karla Mathilde Andrea Lea Maja William Emil Victor Magnus Tobias Storm Adam Teodor :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Maja og Magnus passer begge til Mie synes jeg :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Maja og Magnus passer begge til Mie synes jeg :-) Jeg hedder Maja ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Sara(h) Ida Isabella Karla Mathilde Andrea Lea Maja William Emil Victor Magnus Tobias Storm Adam Teodor :glad Jeg hedder som sagt Maja ;) Mie hedder faktisk Mie Andrea så det går ikke :) Ida, Emil og Magnus "er brugt" i nærmeste omgangskreds Ellers gode bud :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Mikkel Mille Marie Gode bud :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Ole og (lille) Per :lol Tænker næsten det skal være korte navne også? Ane synes jeg er et smukt navn :) Ida Lis(e) Johan Ebbe Mads Per og Ole har været oppe og vende :lol men NEJ ha ha Ane, Ida og Mads er desværre også brugt i nærmeste omgangskreds (vi HAR en stor omgangskreds :) ) Ellers gode bud tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Jeg hedder Maja ;) Ahh okay så....hmm måske Lilly og Mie så:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Per og Ole har været oppe og vende :lol men NEJ ha ha Ane, Ida og Mads er desværre også brugt i nærmeste omgangskreds (vi HAR en stor omgangskreds :) ) Ellers gode bud tak :) Det må I have :OEr I til lidt utraditionelle navne? Sol Rosa Anja Laura Dagmar Signe Aske Oskar Jacob Jens Frederik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Slet ingen kriterier udover?? Hvis vi får en pige bliver mellemnavnet nok Louise. Eftersom jeg hedder Louise til mellemnavn og Mie fik en (af de mange) pigeudgave® af Anders til mellemnavn. Det er en fordel hvis det er et "normalt" men ikke særlig brugt navn. Men lige nu er det bare en inspirations indsamling :) Kan da lige komme med mine egne NUVÆRENDE top 3er som på ingen måde er godkendt af Anders :) og som heller ikke lige siger "Det er DET" men det bliver nok også først besluttet efter vi har mødt spiren :) Pige: Søs Ava Amanda (Ved Mie var Alice og Linda i spil - de er ikke afvist endnu) Dreng: Loui :biglove (det bliver dog ALDRIG godkendt af Anders desværre :( ) Max (har gået og tygget på den noget tid - den vinder indpas efterhånden) ???? Jeg er LOST i de drengenavne - så vi får sikkert en dreng :rolleyes så kan vi rigtig komme på arbejde :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Det må I have :O Er I til lidt utraditionelle navne? Sol Rosa Anja Laura Dagmar Signe Aske Oskar Jacob Jens Frederik Egentlig ikke - men det er svært når man har daglig kontakt med 250+ børn med 225+ forskellige navne - som det så IKKE skal være! Og så skal vi trække venners-, bekendtes-, kollegaers- og familiens navne fra (jeg har fx 37 fætrer og kusiner + deres børn - bare for at sætte tingene i perspektiv :) ) så det snævrer udbudet NOGET ind! Men navnet må jo være der et sted :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Ahh okay så....hmm måske Lilly og Mie så:-) Mandens tante hedder Lilly - hende ser vi jævnligt så det er desværre no-go Jeg ved godt jeg er besværlig :blush men det er ikke med vilje ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Mandens tante hedder Lilly - hende ser vi jævnligt så det er desværre no-go Jeg ved godt jeg er besværlig :blush men det er ikke med vilje ;) Liv eller Liva det er altså osse fine navne :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Naja Johanne Iben Julie Simon Søren Rasmus Laurits Bertram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Gry Sif Anni/Anne/Anna Clara Krista Kristine Louise Sofie Liva Johanne Freja Liv Søs Lærke Helena Ellen Tristan Max Ask Mads Lars Marc Noah Mike Peter Theis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Carl evt Carl Johan eller Carl Emil ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Carl evt Carl Johan eller Carl Emil ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Lind Bare fordi min kollega har døtrene Maja og Lind (og der passer fint med Mie også, i mine ører) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Jeg synes Max er genialt til Mie! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Mie og Bellis Mie og Kaya Mie og Fenja Mie og Holly Mie og Lucca Mie og Pixie ...... Jeg tror åbenbart i får en pige :rolleyes ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites