Oprettet July 29, 2014 Mine forældre har stadig min Trip Trap-højstol fra 80'erne stående. Nu har de spurgt, om jeg vil have den, og det vil jeg egentlig gerne. Men kan man bruge nyt tilbehør til en gammel stol? Fx newbornset og hynder. Håber, at der er nogle af her kloge kvinder herinde, der har forstand på det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Det kan man desværre ikke så vidt jeg ved :-( Men jeg har klaret mig fint uden og har været rigtig glad for at have min egen gamle stol til min søn :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Nej det ka man ikke - jeg ved ikk med hynder, men de andre ting kan ikk bruges til de gamle. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Altså med lidt fingersnilde og vilje kan man. Min far har i hvert fald fået det til at passe med lidt fil og kniv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Hynder kan du købe på nettet hos sådan nogle krea DIY folk! (Fx ved jeg at Sannes design (facebook) har dem). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 New born kan klikkes på de gamle stole (uden vold), vi har i hvert fald brugt dem både på vores nye Tripp Trapp og på mine og mine søskendes de gamle fra 1980-90'erne hjemme hos mine forældre - og på modellen ind i mellem, som mine svigerforældre har fra mine nevøer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2014 Så må jeg i gang med malerpenslen, så den kan komme hjem til os :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites