Oprettet July 28, 2014 (redigeret) Hej testpiger Redigeret August 16, 2014 af Missa Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Lige nu er min cyklus et rent helvede... spillet mig et pus. Så jeg tør desværre ikke melde mig lige nu. Måske om nogle dage:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Jeg tester 7. august efter 3. IUI forsøg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Jeg tester 21.08.14 (1.cyklus) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Jeg når det lige - jeg tester lørdag eller søndag (2. eller 3. august :)) det er 2. cyklus vi forsøger.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Tester 4/8 på 13 forsøg, denne gang naturel, næste gange fjerde IUI Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Skal teste d. 13/8 - 2. cyklus. :) Masser af :bd til alle jer der skal teste! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Jeg har officiel testdag mandag d. 3. Snydetester dog allerede nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Hvis jeg ikke har fået mens tester jeg d. 4/8 :) Jeg stoppede på p-piller i slut maj/start juni og havde så travlt med eksaminer at jeg faktisk ikke kan huske om jeg blødte derefter, eller om det først var d. 6/7, hvor jeg har nedskrevet første dag i mens :oops Jeg husker det som om at min første cyklus mellem ppiller og mens var ca 28 dage, men jeg er i gang med den første cyklus som jeg har nedskrevet og har styr på nu - hvis jeg er stabil på 28 dage venter jeg (ikke) mens d. 3/8, men af hvad jeg kan læse rundt omkring kan jeg jo nok forvente en del rod i systemet her i begyndelsen :unsure Derudover har jeg også kun én æggestok (fik fjernet den anden for 11 år siden pga en cyste) så jeg er også usikker på om jeg overhovedet får ægløsning hver måned, så det er jo også en usikkerhedsfaktor. Så vidt min mor husker fik vi at vide, at jeg stadig har 75% sandsynlighed for at blive gravid, men andre jeg har læst om har fået at vide at de har 80-90%, men det viser jo bare, at det ikke er en eksakt videnskab. Uanset hvad, så glæder jeg mig til om en uges tid - enten viser det sig at jeg er gravid, eller også finder jeg (forhåbentligt) mere ud af min cykluslængde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2014 Jeg forventer at teste onsdag den 13. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2014 :babydust til august testerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2014 Ingen april-baby til mig Det er jeg ked af at høre Skruk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2014 Ingen april-baby til mig Øv held og lykke i næste cyklus. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2014 Jeg fik mens i fredag d. 1.. Cyklus 27 dage. Så når formentlig en tester mere i slutningen af mdr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2014 Uhuuu noget tyder på min app har ret med min ægl prognose som ligger i disse dage. 2 - 9 august. Og den 6. skulle være selve æglsdag. Har lige taget denne ægl test som tyder på det er på vej til at blive positiv. Jeg har dog ikke de samme symptomer som sidst mdr... Så der må hellere hygges i dag og de kommende dage. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2014 Jeg har test dag i dag, negativ. Så mens er bare forsinket en smule. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2014 Uhuuu noget tyder på min app har ret med min ægl prognose som ligger i disse dage. 2 - 9 august. Og den 6. skulle være selve æglsdag. Har lige taget denne ægl test som tyder på det er på vej til at blive positiv. Jeg har dog ikke de samme symptomer som sidst mdr... Så der må hellere hygges i dag og de kommende dage. :-) Ja bare igang :D Krydser fingere for der er gevinst. Vi sexede 2 gange omkring ÆL, med 2 dages mellemrum, fik desværre aldrig en positiv test :-/ men blev alligevel gravid :-) så bar igang, trods du ikke får en meget positiv test. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2014 Jeg har test dag i dag, negativ. Så mens er bare forsinket en smule. Der er da stadig håb ;) jeg krydser fingere Del dette indlæg Link to post Share on other sites