Oprettet February 6, 2011 Jeg havde ikke gået ruten om jeg så fik penge for det. SHIT man skal have tungen lige i munden :o :o :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 f.... jeg fik helt ondt i maven sikkerheds line eller ej.... jeg gik ikke der.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Der havde jeg godt nok heller ikke gået :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 De tur hade jeg godt nok ikke taget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 Ja puha, jeg fik også helt ondt i maven af at se på det... GYS!! :o :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 6, 2011 no way in hell havde jeg gået dér! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Det havde jeg da også bare lige klaret det der... :goodluck Eller nowet!!!! Håber da der er en anden vej ned....!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2011 Ej er I ikke lidt sarte. Det er da en super flot natur og udsigt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 8, 2011 Fy for helvede! Altså HELT ærligt, så tænkte jeg i starten "Arh, så galt er det heller ikke, der er da sikkerhedsline og man kunne kravle og der er også gelænder"... Men da der så begyndte at komme huller i stien og at han er ude at balancere på jernbjælker. Føøøøj, det kunne mærkes i maven! (Og hvis jeg havde stået der havde jeg HELT sikkert OGSÅ været nervøs selv der, hvor der var gelænder og hvor man kunne kravle ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites