Besvaret July 25, 2014 Ønskebebs og jeg kender hinanden uden for bk, så hun ved, at jeg kan tage det :D Men tak :) Men ja ja, alle gode venner igen og ro over hele linjen :balloons Ok, godt så :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2014 *mangler en smiley med en hippie-pædagog, der beder børnene sætte sig i en rundkreds og holde hinanden i hånden og være gode venner* (den her ligner måske lidt med lidt god vilje) :larm :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2014 Ro på, nu synes jeg, du lægger ord i munden på Barbamama. Der er plads til alle herinde, og det er vel fair nok, at hun maner til ro som en reaktion på, at trådstarter giver udtryk for, at vi gør hende nervøs. Jeg kender godt din historie og ved, hvorfor du råder, som du gør, men der er ikke nogen grund til at have sådan en tone overfor Barbamam! :sm Jeg var godt klar over, at den kommentar ville skabe lidt drama :badgirl Jeg tænkte og håbede, at BBM nok forstod den, som den skulle- så meget :sm var der nu heller ikke over den, hvis man kender mig :D Tror mig- you ain't seen nothing yet :whistling :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2014 Grunden til jeg var uforstående overfor der ikke skulle tages yderligere prøver, var at du havde været til en scanning som viste 2 tomme blommesække.... Og så tænkte jeg bare at der ikke var mening i en enkelt prøve, da den jo ikke viser om HcG falder eller stiger. Jeg ville selv have krævet bedre svar, og derfor ønskede jeg det også for dig :kram2 Men jeg håber selvfølgelig alt er ok, og at blommesækkene snart viser sig at indeholde noget alligevel :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2014 Det ville jeg heller ikke mene...har jo hverken ondt i maven eller blødt eller noget.. Jeg blev insemineret med min søn og på klinikken var det standard at man får taget blodprøve x 2 og at man får en skanning i 7. uge. Derefter går man over til det offentlige. Ud fra dine tal vil jeg mene den er rimelig sikker. Så synes bare du skal slappe af og nyde din weekend med tanken om du er gravid :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2014 Kan jo også være at jeg skal regne ud fra min Ægløsning? Fik taget æg ud d. 18 juni og fik lagt op igen d. 21.juni. Så passer det nemlig med uge 5. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2014 prøv at se denne her.. der har jeg taget den dag jeg fik taget æggene uge.. så igår var jeg faktisk kun 5+0..så kan det jo godt passe at man intet kan se.. kan det ikke passe? evt. ååh er faktisk lidt lettet nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2014 Grunden til jeg var uforstående overfor der ikke skulle tages yderligere prøver, var at du havde været til en scanning som viste 2 tomme blommesække.... Og så tænkte jeg bare at der ikke var mening i en enkelt prøve, da den jo ikke viser om HcG falder eller stiger. Jeg ville selv have krævet bedre svar, og derfor ønskede jeg det også for dig :kram2 Men jeg håber selvfølgelig alt er ok, og at blommesækkene snart viser sig at indeholde noget alligevel :kram2 Jeg ville selv stole ret meget på en scanning og viste den tomme blommesække ville jeg også søge klart svar hurtigst muligt!!! Så enig her! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2014 Du er 2+0 den dag æggene bliver befrugtet, så du burde være omkring 7+2 nu. Men jeg håber, at der bare er et par spirer, der var svære at få øje på... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2014 Jeg vil ikke tælle den 18. Juni som mens første dag :huh Derimod har du været 2+0 omkring ÆU og ÆO, jeg ved ikke hvordan de tæller i praksis, men som jeg har forstået skanner de i uge 7 når man er i behandling :unsure Det stemmer jo også med, at du kunne være blevet skannet på klinikken i denne uge, men det er så udelukket pga. Ferie. Så jeg tror mere på de 7. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2014 Altså så egentlig kan man sige, at jeg er 7+2 idag, men det inde i maven er kun 5+2?De to første uger var der jo intet barn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2014 Altså så egentlig kan man sige, at jeg er 7+2 idag, men det inde i maven er kun 5+2? De to første uger var der jo intet barn Ja, lidt ulogisk, men da man ikke altid kender dato for ægløsning, så er det for at være sikker på at have en dag at tælle fra, når man skal sjusse sig frem til terminsdato, og så kan den korrigeres senere. Du kan læse om ugerne her Del dette indlæg Link to post Share on other sites