Besvaret July 20, 2014 Jeg skal virkelig virkelig tænke over det. For umiddelbart er det ikke lige mig. Er sku nok lidt kedelig. Bryder mig ikke om tøj med for meget farve da det vil sætte for meget fokus om mig. Hvis i forstår. Jeg tror, du vil være SÅ flot i den røde og hvide :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2014 Jeg har vist min søster de kjoler. Den første og den røde kunne hun godt lide, den første er ikke i min str. Men det er den røde. Og jeg kan selvfølgelig sende den tilbage hvis det ikke er noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2014 Jeg tror, du vil være SÅ flot i den røde og hvide :glad Den er lige nu under overvejelse. Skal så bare finde skørtet billigere. For havde egentlig kun sat 500 af til kjolen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2014 Den er lige nu under overvejelse. Skal så bare finde skørtet billigere. For havde egentlig kun sat 500 af til kjolen. :yay Tjek eBay for skørtet eller vent og se om det overhovedet er nødvendigt og så køb et hvis det er :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2014 :yay Tjek eBay for skørtet eller vent og se om det overhovedet er nødvendigt og så køb et hvis det er :) Ja det kunne også være en ide. Kan være mine hofter breder den godt ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2014 Der er også rockabillyshoppen.dk (tror jeg nok dwn hedder! ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 20, 2014 Jeg har vist min søster de kjoler. Den første og den røde kunne hun godt lide, den første er ikke i min str. Men det er den røde. Og jeg kan selvfølgelig sende den tilbage hvis det ikke er noget :yay du bliver SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fin :glad :glad :glad altså hvis du beslutter dig :p jeg er 100% for i hvert fald :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 :yay du bliver SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fin :glad :glad :glad altså hvis du beslutter dig :p jeg er 100% for i hvert fald :super Jeg er så meget i tvivl. Min mand siger han tror jeg vil se for tyk ud i den :( og at jeg i stedet burde vælge noget andet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Jeg er så meget i tvivl. Min mand siger han tror jeg vil se for tyk ud i den :( og at jeg i stedet burde vælge noget andetNu er det jo ikke din mand der har mest forstand på sådan noget! ;) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Jeg er så meget i tvivl. Min mand siger han tror jeg vil se for tyk ud i den :( og at jeg i stedet burde vælge noget andet Jamen hvad synes din mand, at du skal have på? Jeg tror altså at sådan en kjole vil være flot :) Det er jo også lidt store piger på billederne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Tag evt et kig på denne side http://christabellas.dk/plus-size-kjoler-6 der har planer om at købe kjole derfra til min venindes bryllup Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Nu er det jo ikke din mand der har mest forstand på sådan noget! ;) :kram Nej det er selvfølgelig rigtig nok. Men er altid ham jeg spørger til råds da jeg er elendig til selv at se hvad der klæder mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Jamen hvad synes din mand, at du skal have på? Jeg tror altså at sådan en kjole vil være flot :) Det er jo også lidt store piger på billederne :) Jamen han synes leggins og en over size bluse. For så skjuler den mine side deller. Han er bange for jeg vil blive ked af det når jeg får kjolen på og jeg måske ser tyk ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Tag evt et kig på denne side http://christabellas.dk/plus-size-kjoler-6 der har planer om at købe kjole derfra til min venindes bryllupIh kunne de ikke lige have valgt lidt tykkere modeller ;) Havde godt set siden før. Og der er så mange fine. Men kan slet ikke vælge. Og har samtidig en mand der tror jeg ser for tyk ud i dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Jamen han synes leggins og en over size bluse. For så skjuler den mine side deller. Han er bange for jeg vil blive ked af det når jeg får kjolen på og jeg måske ser tyk ud Selvfølgelig vil han gerne have at du føler dig tilpas og lækker i tøjet :) Har du måske en kjole butik i nærheden, hvor du kan prøve formen af? Jeg tror nu, at en kjole, der strammer de rigtige steder + fake-it-til-you-make-it-selvtillid og et stort smil vil være vejen frem. For man er sjældent pæn i noget, hvis man ikke selv føler det. Men hvis du stråler, så er der ingen der kigger på deller ;) Og jeg tror den der 50'er form vil være super flot til dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Selvfølgelig vil han gerne have at du føler dig tilpas og lækker i tøjet :) Har du måske en kjole butik i nærheden, hvor du kan prøve formen af? Jeg tror nu, at en kjole, der strammer de rigtige steder + fake-it-til-you-make-it-selvtillid og et stort smil vil være vejen frem. For man er sjældent pæn i noget, hvis man ikke selv føler det. Men hvis du stråler, så er der ingen der kigger på deller ;) Og jeg tror den der 50'er form vil være super flot til dig :) Nej desværre ikke. Tjekkede lige og jeg vil skulle til Århus eller Randers og det når jeg nok ikke inden brylluppet desværre, men jeg kan jo altid sende kjolen tilbage. Tænker osse lidt at hvis nu kjolen er lidt speciel så kunne det jo ske man ikke lagde mærke til de deller. Og mit håb er også at få smidt lidt kg inden. Er på 5:2 kuren men fastede kun en gang i sidste uge og håber på to gange i denne uge hvis jeg er heldig at have nogle fridage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Nej desværre ikke. Tjekkede lige og jeg vil skulle til Århus eller Randers og det når jeg nok ikke inden brylluppet desværre, men jeg kan jo altid sende kjolen tilbage. Tænker osse lidt at hvis nu kjolen er lidt speciel så kunne det jo ske man ikke lagde mærke til de deller. Og mit håb er også at få smidt lidt kg inden. Er på 5:2 kuren men fastede kun en gang i sidste uge og håber på to gange i denne uge hvis jeg er heldig at have nogle fridage Jamen hvis du kan sende kjolen retur, så er det vel ikke så farligt at prøve? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Jamen hvis du kan sende kjolen retur, så er det vel ikke så farligt at prøve? :) Enig! Af nysgerrighed og for ligesom at danne et billede af om den vil fungere på dig kan du så ikke ligge et billede ind (evt bare fra halsen ned hvis du vil være anonym)? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Jamen hvis du kan sende kjolen retur, så er det vel ikke så farligt at prøve? :) Nej det er jo det. Jeg skal nok bare lige overbevise mig ol det nok er pænt. Jeg er ikke god til at hoppe ud i noget nyt. Tænk hvis folk kigger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Enig! Af nysgerrighed og for ligesom at danne et billede af om den vil fungere på dig kan du så ikke ligge et billede ind (evt bare fra halsen ned hvis du vil være anonym)? Tænker du på et kun i undertøj eller med tæt siddende tøj eller hvordan? Jeg bruger godt nok iPad så ved faktisk ikke om jeg kan Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Tænker du på et kun i undertøj eller med tæt siddende tøj eller hvordan? Jeg bruger godt nok iPad så ved faktisk ikke om jeg kan Bare alm tøj :) evt bare i et spejl det behøver ikke være prof ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Bare alm tøj :) evt bare i et spejl det behøver ikke være prof ;)jJeg skal lige se om jeg kan gøre det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Nu har jeg ikke læst alle indlæggene, men hvis du går efter en 50'erinspireret kjole, så har de mange fine her, og jeg har selv en derfra, jeg har været meget glad for :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Håber det kan ses nogen lunde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Nu har jeg ikke læst alle indlæggene, men hvis du går efter en 50'erinspireret kjole, så har de mange fine her, og jeg har selv en derfra, jeg har været meget glad for :) Ej de var altså også fine. Nu har jeg jo pludselig en masse at skulle vælge imellem Del dette indlæg Link to post Share on other sites