Besvaret August 23, 2014 :toot SÅ fint :glad du må have fået en masse komplimenter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2014 Hvor er i bare søde alle sammen. Tusinde tak :) jeg fik rigtig mange komplimenter. Og jeg er så dårlig til sådan noget så vidste ikke hvad jeg skulle sige ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Har ikke set denne tråd før, så lidt sent at hjælpe. Men er du gal, du ser godt ud! Det er da bare den helt rigtige kjole til dig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Har ikke set denne tråd før, så lidt sent at hjælpe. Men er du gal, du ser godt ud! Det er da bare den helt rigtige kjole til dig :yayTusinde tak. Bliver helt forlegen ;) er slet ikke vant til alle de komplimenter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Du ser fantastisk smuk ud! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 24, 2014 Du ser fantastisk smuk ud! :superTusinde tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Wow super flot kjole... det helt rigtige valg. Vi kvinder er altså bare onde ved os selv.. er enige med alle herinde at det var det helt rigtige valg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2014 Wow super flot kjole... det helt rigtige valg. Vi kvinder er altså bare onde ved os selv.. er enige med alle herinde at det var det helt rigtige valgTusinde tak :) er også glad for jeg valgte den. Tror ikke jeg havde følt mig godt tilpas i en med farver. Men måske en dag. Men ja vi ef utrolig kritiske og det er så dumt men vi bliver nok desværre aldrig klogere Og så kom jeg jo lige lidt op i humør den anden dag. En ung fyr (start tyverne, jeg selv er 28), fra mit job kom hen og sagde, hey du er da blevet klippet. Øh ja. Hold kæft det ser godt ud til dig. Blev helt mundlam. Det er der sku aldrig nogen der før har sagt. Så blev man lidt højt på strå ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Tusinde tak :) er også glad for jeg valgte den. Tror ikke jeg havde følt mig godt tilpas i en med farver. Men måske en dag. Men ja vi ef utrolig kritiske og det er så dumt men vi bliver nok desværre aldrig klogere Og så kom jeg jo lige lidt op i humør den anden dag. En ung fyr (start tyverne, jeg selv er 28), fra mit job kom hen og sagde, hey du er da blevet klippet. Øh ja. Hold kæft det ser godt ud til dig. Blev helt mundlam. Det er der sku aldrig nogen der før har sagt. Så blev man lidt højt på strå ;) Fedt med komplimenter :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2014 Fedt med komplimenter :yay Ja det må man sige :) især når de kommer så uventet Del dette indlæg Link to post Share on other sites