Besvaret August 8, 2014 Den sidder da superflot på dig! :super Meget bedre end at gemme sig væk i noget oversize :kram2 Hvad siger manden? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 :toot va va voom :glad du ser godt ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 Den er rigtig god til dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 Hvor er du fin! :o den klæder dig virkelig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2014 Perfekt :super Og ja hvad siger manden? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Hvor er i søde piger og tusinde tak til jer alle sammen. Var kun pga af jeres venlig skub at jeg turde begive mig ud i sådan noget :-) Manden var faktisk overrakset over hvor pænt det blev. han synes den fylder lidt meget med skørtet men det skal altså være under synes jeg. Men han synes den sad rigtig pænt. Og den skjulte de steder jeg var træt af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 10, 2014 Jeg tror, din mand trænger til at vænne sig til, at han har en superflot kone, der legende let kan bære de smukkeste kjoler med STORT skørt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Hvor er du sød. Det er selvfølgelig også helt nyt for ham. Jeg er jo vant til at gemme mig i over size tøj. Og for det ikke skal være løgn så tog jeg et stort spring og blev klipper delvist kort håret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Så flot! Glæder mig til at se det hele klar til fest :super Og :respekt for at du turde :kram2 Hvad siger din søster til det? Hvis hun har fået lov at se ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2014 Så flot! Glæder mig til at se det hele klar til fest :super Og :respekt for at du turde :kram2 Hvad siger din søster til det? Hvis hun har fået lov at se ;)[/quote Min søster så samme billede som jeg og hun synes det var rigtig flot. Og så sybes hun mit nye hår wr fedt. Så det kunne ikke være bedre :) men i skal nok få et billede når vi har været til bryllup. Glæder mig meget til at se hvad de resterende i familien siger. For jeg er normalt meget neutral i tøj. Så bu har jeg taget et skridt i den anden retning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Hej piger. Bare så i ikke tror jeg har glemt jer. Jeg ventet på der kommer et billede af mig i kjolen. Så det er derfor jeg ikke har lagt noget ind endnu. Men jeg fik kæmpe ros for kjolen og folk sybes den klædte mig. Så tusinde tak for jeres hjælp :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Fedt med ros og komplimenter! :super Glædet mig til at se billede :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2014 Fedt! Gælder mig til, at se billede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 De mangler stadig at få billeder fra fotografeb, og af dem de har fået er det her det bedste hvor man kan se kjolen. Så håber i bærer over med mig. Og tusinde tak for jeres hjælp. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Hvor ser du godt ud! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Den klær dig bare så flot - helt berettiget med komplimenter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Ej men hvor er du bare FLOT altså!!!! :yay Du ser virkelig godt ud! Smuk og feminin :super :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2014 Super flot! :yay Den klæder dig virkelig godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites