My love

Tøj krise til bryllup - nu med billede på side 7

137 indlæg i dette emne

Ej, undskyld mig... men nu ved jeg ikke om du står og suger maven helt vildt ind eller noget - men jeg gad sgi godt have din figur... Du ville da se MEGA flot ud i de 50'er kjoler der blive diskuteret.

 

Og hvor pokker er de side-deller du snakker om? Når vi ikke er nogle små sylfider vil der jo altid være lidt 'overskud' men jeg synes du har en flot figur!

 

Ha ha, enig. Men man er jo ofte sin egen værste kritiker. Men jeg synes helt klart, at din figur passer godt til den type kjole, Mylove! :)

 

Eller evt. en Hepburn-inspireret kjole som den her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej, undskyld mig... men nu ved jeg ikke om du står og suger maven helt vildt ind eller noget - men jeg gad sgi godt have din figur... Du ville da se MEGA flot ud i de 50'er kjoler der blive diskuteret.

Og hvor pokker er de side-deller du snakker om? Når vi ikke er nogle små sylfider vil der jo altid være lidt 'overskud' men jeg synes du har en flot figur!

:ditto Tror du bliver super fin i sådan en kjole!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, undskyld mig... men nu ved jeg ikke om du står og suger maven helt vildt ind eller noget - men jeg gad sgi godt have din figur... Du ville da se MEGA flot ud i de 50'er kjoler der blive diskuteret.

 

Og hvor pokker er de side-deller du snakker om? Når vi ikke er nogle små sylfider vil der jo altid være lidt 'overskud' men jeg synes du har en flot figur!

Min mave er i total afslappet tilstand. Men ej det var da rigtig søde ord. Men nu kommer der om lidt et billede af mig hvor man bedre kan se hvad jeg mener med side deller ;) jeg har lige nu en anden kjole i tankerne hvor jeg så skal have en rød overdel på til. Lige nu er jeg nok ikke modig nok til den røde kjole. Men overvejer stadigvæk.

http://m.tigermilly.com/Products/Detail/637?title=lindy_bop_50s_grace_vintage_dress_black

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, enig. Men man er jo ofte sin egen værste kritiker. Men jeg synes helt klart, at din figur passer godt til den type kjole, Mylove! :)

 

Eller evt. en Hepburn-inspireret kjole som den her

Ja det er man nemlig og det er altså frygteligt. Og et eller andet sted så tænker jeg at jeg sikkert går og klæder mig i det forkerte tøj. For synes altid mine deller fylder meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Tror du bliver super fin i sådan en kjole!

Hvor er du sød :) takker. Ikke sikkert du/i siger sådan når i ser det næste billede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand synes i lige skulle se et af maven og deller. Så det giver lidt bedre ide om hvordan. Og maven er ikke trukket ind ;)

Og så må man jo bare elske det ekstra hud ens datter har givet en ;)

post-8500-0-29481200-1405971078_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror stadig du vil se FAB ud i sådan en rockabilly kjole, den strammer jo ind de rigtige steder ;)

Og så synes jeg virkelig ikke, at du skal være så utilfreds med dig selv. Vi er alle smukke kvinder - man skal bare selv tro på det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror stadig du vil se FAB ud i sådan en rockabilly kjole, den strammer jo ind de rigtige steder ;)

Og så synes jeg virkelig ikke, at du skal være så utilfreds med dig selv. Vi er alle smukke kvinder - man skal bare selv tro på det :kram2

Hvor er i altså søde. Så røg selvtilliden lige lidt op :) jeg er rigtig dårlig til st tro det om mig selv. Men det skal man nok blive bedre til.

Og efter at have fortalt min mand om alle jeres kommentarer så tror han pludselig også en sådan kjole vil være fin :)

Ved han kun siger det andet for jeg ikke bliver ked hvis den nu ikke er pæn på mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, du har da den flotteste timeglas-figur! 

 

Vil din mand da godt gå ind og slå sig selv med en våd spagethi? Lidt løs hud omkring maven - jo jo - men for hulen, det er jo ligesom prisen vi betaler for vores smukke unger, men du ser da hammer godt ud kropsmæssigt! (Kan jo ligesom ikke kommentere på resten af dig ;))

Tusinde tak :) det siger jeg til ham han skal ellers må jeg jo ;)

Tror i her inde er de første der har sagt sådan. Enten kommentere folk ikke eller også synes de godt man lige kunne tabe sig, hvilket ikke altid er nemt.

Men jeg takker for alle de søde kommentarer og er glade for i synes det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig at se hvad du ender med at købe og til billeder af dig med en fantastisk figur i en skøn kjole :)

Og man kan altså få sådan nogle stram ind trusser/dragter, hvis du føler du har behov for det - de kan fås alle mulige steder til alle mulige priser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig at se hvad du ender med at købe og til billeder af dig med en fantastisk figur i en skøn kjole :)

Og man kan altså få sådan nogle stram ind trusser/dragter, hvis du føler du har behov for det - de kan fås alle mulige steder til alle mulige priser :)

Dem har jeg godt set. Men de ser vildt ubehagelige ud, men det er de måske ikke?

Og tusinde tak. Når jeg engang bestemmer mig skal jeg nok lægge billeder nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har jeg godt set. Men de ser vildt ubehagelige ud, men det er de måske ikke?

Og tusinde tak. Når jeg engang bestemmer mig skal jeg nok lægge billeder nu :)

Altså, jeg synes dem der er mere alm trusser er rarest ala dem her http://m.hm.com/dk/product/18850?article=18850-B, men det kommer jo også an på hvor meget man skal spise ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg synes dem der er mere alm trusser er rarest ala dem her http://m.hm.com/dk/product/18850?article=18850-B, men det kommer jo også an på hvor meget man skal spise ;)

Jeg er faktisk rigtig god til at holde igen når jeg er nogen steder. Så spiser ikke ret meget når vi er ude. Så de burde ikke være noget problem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, du har da den flotteste timeglas-figur!

Vil din mand da godt gå ind og slå sig selv med en våd spagethi? Lidt løs hud omkring maven - jo jo - men for hulen, det er jo ligesom prisen vi betaler for vores smukke unger, men du ser da hammer godt ud kropsmæssigt! (Kan jo ligesom ikke kommentere på resten af dig ;))

:ditto

Sådan som du havde skrevet, troede jeg, at du var KÆMPE og uden former og det er jo slet SLET ikke tilfældet. Tror virkelig at sådan en kjole vil være flot på dig og synes det vil være synd at dække den krop ind i et eller andet uformeligt oversize :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Sådan som du havde skrevet, troede jeg, at du var KÆMPE og uden former og det er jo slet SLET ikke tilfældet. Tror virkelig at sådan en kjole vil være flot på dig og synes det vil være synd at dække den krop ind i et eller andet uformeligt oversize :)

 

:ditto

 

jeg ville sørme gerne have din figur! :) Jojo, lidt løs hud - det får man af det der graviditet.. Jeg har også en del løs hud, det hænger bare ned foran min wooha.. :blush :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hold nu op!!! Du beskriver dig selv som en elefant!!! Du har da den flotteste timeglas figur - du burde få besøg af trinny og Susanna så de kunne banke noget selvtillid ind i dig :p (og mht vægte - fuck det, det sidder jo godt på dig og det løse hud kan skjules med det der "magiske" undertøj - der ikke er ubehageligt hvis du køber den rette størrelse)

Du har ikke engang tykke arme!!!

Jeg hepper stadig på den røde, men den sorte er nu også fin hvis det er ok med din søster :) og så skal du vise din man at du kan være "one sexy lady" piiiiiiift :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Sådan som du havde skrevet, troede jeg, at du var KÆMPE og uden former og det er jo slet SLET ikke tilfældet. Tror virkelig at sådan en kjole vil være flot på dig og synes det vil være synd at dække den krop ind i et eller andet uformeligt oversize :)

Jeg synes jo selv jeg er kæmpe pga især vægten. Men kan huske en læge en gang sagde til mig at jeg skjulte det godt det jeg vejede. Men er så heller ikke bygget som et lille nips. Men man synes vel altid man er større end man egentlig er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

 

jeg ville sørme gerne have din figur! :) Jojo, lidt løs hud - det får man af det der graviditet.. Jeg har også en del løs hud, det hænger bare ned foran min wooha.. :blush :unsure

Sikke en beskrivelse hi hi. Man må nok bare lære at leve med det slaske hud der opstår efter en graviditet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hold nu op!!! Du beskriver dig selv som en elefant!!! Du har da den flotteste timeglas figur - du burde få besøg af trinny og Susanna så de kunne banke noget selvtillid ind i dig :p (og mht vægte - fuck det, det sidder jo godt på dig og det løse hud kan skjules med det der "magiske" undertøj - der ikke er ubehageligt hvis du køber den rette størrelse)

Du har ikke engang tykke arme!!!

Jeg hepper stadig på den røde, men den sorte er nu også fin hvis det er ok med din søster :) og så skal du vise din man at du kan være "one sexy lady" piiiiiiift :whistling

Jeg har godt nok lidt overvejet dem ;) men jeg har sku ikke lyst til at udstille mig i tv.

Jeg tror du er den eneste der har sagt jeg ikke har tykke arme. Alle andre synes jeg godt lige kunne træne dem lidt. Selv da jeg var tynd var de lidt tykke og det samme med lår basserne. Men man sammenligner nok meget med det man var en gang.

Min søster siger jeg skal vælge det jeg har det bedst i. Så er alt andet lige gyldigt. Og huj synes flere er flotte. Jeg må se hvad jeg ender ud med :)

Men tusinde tak for jeres hjælp piger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok lidt overvejet dem ;) men jeg har sku ikke lyst til at udstille mig i tv.

Jeg tror du er den eneste der har sagt jeg ikke har tykke arme. Alle andre synes jeg godt lige kunne træne dem lidt. Selv da jeg var tynd var de lidt tykke og det samme med lår basserne. Men man sammenligner nok meget med det man var en gang.

Min søster siger jeg skal vælge det jeg har det bedst i. Så er alt andet lige gyldigt. Og huj synes flere er flotte. Jeg må se hvad jeg ender ud med :)

Men tusinde tak for jeres hjælp piger

Hvis Majs er den eneste, der siger, at du ikke har tykke arme, så vil jeg godt være med i koret: Du har altså ikke tykke arme! Jeg synes, du er alt for hård ved dig selv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu da op en totalt" to die for" lækker timeglas figur!!  :toot De kjoler du har kig på er helt perfekt til din kropstype  :yay Håber hvis du vælger, at købe en, at du vil ligge et billede ind, for er så sikker på du vil stråle i den!

 

 

Og shape wear er vejen frem, hvis du skulle føle dig usikker mht din "delle", som Majs har skrevet længere oppe :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

enig med de andre piger - og jeg tror, vi alle gerne vil se dig det endelige outfit :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis Majs er den eneste, der siger, at du ikke har tykke arme, så vil jeg godt være med i koret: Du har altså ikke tykke arme! Jeg synes, du er alt for hård ved dig selv :kram2

Bliver jo helt forlegen. Tror da aldrig nogen har sagt så meget pænt om mig før :)

Men ja skal nok blive bedre til ikke at være så hård ved mig selv. Men hellere jeg er det end andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu da op en totalt" to die for" lækker timeglas figur!!  :toot De kjoler du har kig på er helt perfekt til din kropstype  :yay Håber hvis du vælger, at købe en, at du vil ligge et billede ind, for er så sikker på du vil stråle i den!

 

 

Og shape wear er vejen frem, hvis du skulle føle dig usikker mht din "delle", som Majs har skrevet længere oppe :)

Jeg lover jeg nok skal lægge billede ind når jeg får den samt det endelige look til brylluppet. Min kusine sætter hår på mig så håber lidt huj kan finde en frisure der passer til den stil :) har natur krøller og det er for tiden ikke så vildt langt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

enig med de andre piger - og jeg tror, vi alle gerne vil se dig det endelige outfit :glad

Jeg lover at sætte billeder ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER