TroldeMor

Smalltalk - Marts termin

1,368 indlæg i dette emne

argh, lillemanden er blevet voldsomt glad for at slå mig lige i blæren :prik

Får sådan nogle voldsomme stød helt ned i.. ja.. hele vejen ned :P

Møgunge :blink

:ditto  Og i dag begyndte jeg at lække. Midt i Sportsmaster. Der løb lidt ned ad benet og mine jeans blev ret våde. Blev af dejlige BK-brugere anbefalet at ringe ind til fødegangen, hvilket jeg gjorde. Vi ser lige tiden an om der kommer mere, og jeg er tryg nok. Han kan også lige vove at komme nu! Skal giftes kl. 12.30 i morgen :loveshower  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med brylluppet. Hvor fantastisk :-) <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh tillykke med bryllup :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med brylluppet i dag BSB!!!!  :loveshower  :balloon  :toot  :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kæmpe stort tillykke med brylluppet i dag BSB! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tillykke med brylluppet :loveshower

Håber ikke der sker mere lige nu.. det er da trods alt rarest, hvis han venter lidt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE BSB  :hurra  :hurra  :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg har fået et såkaldt fremmødebrev fra

Udbetaling Danmark. Hvor det står jeg skal kontakt lægen indenfor 6 dage. Kan se i højre hjørne det handler om barsels dagpenge. Ved sygdom i graviditeten/graviditet med mistanke om fosterskader :huh

Jeg fatter minus af det. Der står også noget med om mig arbejde har risiko for mit helbred osv. :s og hvornår jeg forventer at være raskmeldt. Men jeg er jo raskmeldt :s ?.. Jeg havde nogle sygedage mellem jul og nytår pga ryggen , men jeg har også haft andre sygedage og der fik jeg da ikke sådan en seddel? Mon det så har noget med fravær ved nytår at gøre? :s ej jeg forstår det virkelig ikke. Er der nogen af jer der har fået sådan en seddel og kan forklare mig det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto  Og i dag begyndte jeg at lække. Midt i Sportsmaster. Der løb lidt ned ad benet og mine jeans blev ret våde. Blev af dejlige BK-brugere anbefalet at ringe ind til fødegangen, hvilket jeg gjorde. Vi ser lige tiden an om der kommer mere, og jeg er tryg nok. Han kan også lige vove at komme nu! Skal giftes kl. 12.30 i morgen :loveshower  :7himmel

Ihhhhh kæmpe kæmpe stort tillykke med brylluppet i dag.. håber i har haft en dejlig dag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg har fået et såkaldt fremmødebrev fra

Udbetaling Danmark. Hvor det står jeg skal kontakt lægen indenfor 6 dage. Kan se i højre hjørne det handler om barsels dagpenge. Ved sygdom i graviditeten/graviditet med mistanke om fosterskader :huh

Jeg fatter minus af det. Der står også noget med om mig arbejde har risiko for mit helbred osv. :s og hvornår jeg forventer at være raskmeldt. Men jeg er jo raskmeldt :s ?.. Jeg havde nogle sygedage mellem jul og nytår pga ryggen , men jeg har også haft andre sygedage og der fik jeg da ikke sådan en seddel? Mon det så har noget med fravær ved nytår at gøre? :s ej jeg forstår det virkelig ikke. Er der nogen af jer der har fået sådan en seddel og kan forklare mig det?

 

Det lyder da spøjst, men du må jo bare kontakte lægen og udbetaling danmark og høre hvad det drejer sig om :). Er nok bare endnu mere papirarbejde, som man jo er så glad for i det offentlige :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg har fået et såkaldt fremmødebrev fra

Udbetaling Danmark. Hvor det står jeg skal kontakt lægen indenfor 6 dage. Kan se i højre hjørne det handler om barsels dagpenge. Ved sygdom i graviditeten/graviditet med mistanke om fosterskader :huh

Jeg fatter minus af det. Der står også noget med om mig arbejde har risiko for mit helbred osv. :s og hvornår jeg forventer at være raskmeldt. Men jeg er jo raskmeldt :s ?.. Jeg havde nogle sygedage mellem jul og nytår pga ryggen , men jeg har også haft andre sygedage og der fik jeg da ikke sådan en seddel? Mon det så har noget med fravær ved nytår at gøre? :s ej jeg forstår det virkelig ikke. Er der nogen af jer der har fået sådan en seddel og kan forklare mig det?

Jeg har fået sådan en seddel, men jeg har jo også været langtidssygemeldt.. hmm.. tror da, jeg bare ville gå ned til lægen med det og få ham til at udfylde det.. det kan der jo ikke ske noget ved, og så har du da ikke gjort noget forkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået sådan en seddel, men jeg har jo også været langtidssygemeldt.. hmm.. tror da, jeg bare ville gå ned til lægen med det og få ham til at udfylde det.. det kan der jo ikke ske noget ved, og så har du da ikke gjort noget forkert :)

Oki.. Ja, det vil jeg gøre mandag. :) Må jo hellere få den udfyldt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået fat i et ekstra puslebord + puslepude :yay

Nu mangler vi faktisk kun et par enkelte stykker tøj, så har vi alt, hvad vi skal bruge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i ugens løb fået tøj til bettemanden med posten + fået købt stofbleer, håndklæde, sengetøj osv. I dag modtog jeg puslepuden. I næste uge kommer ammepuden og når den kommer, er vi KLAR.!! Jubii...!!

Har lovet min mand at være klar fra 37+0 inkl at have pakket tasken til sygehuset og sådan! Det har jeg nu en uge til at nå og det burde lykkedes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i ugens løb fået tøj til bettemanden med posten + fået købt stofbleer, håndklæde, sengetøj osv. I dag modtog jeg puslepuden. I næste uge kommer ammepuden og når den kommer, er vi KLAR.!! Jubii...!!

Har lovet min mand at være klar fra 37+0 inkl at have pakket tasken til sygehuset og sådan! Det har jeg nu en uge til at nå og det burde lykkedes :D

Ih, det er bare skønt at nå så langt :yay

Vi har også lige fået samlet tremmeseng og kravlegård i dag, og stillet klar, og vasket betræk til skråstol, legetæppe og babyindsats til højstolen :wub

Det begynder at føles som et hjem der snart skal bo en baby i :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, det er bare skønt at nå så langt :yay

Vi har også lige fået samlet tremmeseng og kravlegård i dag, og stillet klar, og vasket betræk til skråstol, legetæppe og babyindsats til højstolen :wub

Det begynder at føles som et hjem der snart skal bo en baby i :loveshower

Synes næsten lige vi har været til NF og været til baby træf i Skive.. Hihi..

Det er altså i næste måned vi rammer "vores" termin måned.. Det synes jeg er så vildt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, det er bare skønt at nå så langt :yay

Vi har også lige fået samlet tremmeseng og kravlegård i dag, og stillet klar, og vasket betræk til skråstol, legetæppe og babyindsats til højstolen :wub

Det begynder at føles som et hjem der snart skal bo en baby i :loveshower

Det er så skønt altså og virkelig hyggeligt med alle de baby sager :kuller

En vigtig detalje dog, mangler stadig at modtage min babyrede, men når den kommer, så kan bette Julius bare komme an :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også brugt weekenden på at vaske og gøre klar. Det er dejlig følelse at få gjort klar :-)

Jeg mangler lige at få syet nyt betræk til Voksiposen. Vi købte den, da min søn blev født, men den er simpelthen beæret brugt så meget, at den trængte til nyt liv. Det må simpelthen beskrives som vores bedste køb til baby :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der er ved at være træt af at være gravid. Synes tiden snegler sig afsted. Synes alt er mere besværligt, kroppen gør ondt, er syg og synes det hele er træls.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der er ved at være træt af at være gravid. Synes tiden snegler sig afsted. Synes alt er mere besværligt, kroppen gør ondt, er syg og synes det hele er træls.

Har snart været træt af det rigtig længe og synes kun det bliver værre. Nåede lige et punkt for et par uger siden, hvor jeg begyndte at nyde det lidt, men det var hurtigt overstået.

Synes hele tiden at der opstår nye ting, som ikke lige er, som de skal være :unsure

Suk, glæder mig til næste jordemoderbesøg, så jeg kan få snakket det hele igennem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snart været træt af det rigtig længe og synes kun det bliver værre. Nåede lige et punkt for et par uger siden, hvor jeg begyndte at nyde det lidt, men det var hurtigt overstået.

Synes hele tiden at der opstår nye ting, som ikke lige er, som de skal være :unsure

Suk, glæder mig til næste jordemoderbesøg, så jeg kan få snakket det hele igennem..

Nu har jeg ikke fulgt så meget med den sidste måned, så bliver lidt nysgerrig over hvad du mener, har du ikke lyst til uddybe det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg ikke fulgt så meget med den sidste måned, så bliver lidt nysgerrig over hvad du mener, har du ikke lyst til uddybe det ?

Har konstant smerter både i underlivet og i kraft af min bækkenløsning, har lige ligget med influenza og haft tiltagende plukveer, der nev, så var inde og få vehæmmende. Har tiltagende kvalme og er begyndt jævnligt at kaste op igen. Og så har jeg det indimellem kamp dårligt psykisk.

Hele graviditeten har været præget af gener efter gener og synes det tærer enormt på mig.. har svært ved at være glad.. altså glæder mig selvfølgelig til den lille kommer, men det er virkelig en skod tjans at være gravid.. er så træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der er ved at være træt af at være gravid. Synes tiden snegler sig afsted. Synes alt er mere besværligt, kroppen gør ondt, er syg og synes det hele er træls.

Indimellem synes jeg det er træls og at det hele er virkelig hårdt.. Men jeg ved, at det er min sidste graviditet og så nyder jeg det lige lidt ekstra og har på en måde aldrig lyst til at det skal slutte. Elsker de små babyspark inde fra maven, forberedelserne, forventningerne osv :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indimellem synes jeg det er træls og at det hele er virkelig hårdt.. Men jeg ved, at det er min sidste graviditet og så nyder jeg det lige lidt ekstra og har på en måde aldrig lyst til at det skal slutte. Elsker de små babyspark inde fra maven, forberedelserne, forventningerne osv :kuller

Jeg har flest gode dage. Nyder at mærke han sparker rundt derinde. Jeg overvældes af, hvor fantastisk vi er bygget, at vi er istand til at fremstille et lille væsen inde i os - wow!

Jeg har også dårlige dage, hvor det hele er noget l.. ondtni ryggen, si-leddet og er træt, men er nu gået på barsel, og vil prøve at nyde de næste 8 uger, og håbe at jeg bliver ved at have det godt.

Det er ikke sjovt, ikke at have det godt, men min indstilling er, at der altid er et eller andet godt og prøver så at fokusere på det (det er ikke altid lige nemt )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, vi skulle til fødselsforberedelse på sygehuset i dag. Det var sådan et foredrag på 2,5 time omkring fødslen. Men vi måtte gå efter en halv time. Jeg kunne simpelthen ikke holde ud at sidde der. Blev dårlig :( svimmel, sortnen for øjnene, klamtsvedende, smerter i maven og mega mange plukveer.. øv altså, havde lige glædet mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER