Oprettet July 13, 2014 Kunne se at der var efterspørgsel efter en oversigt over os ;) Hvis man nu bare kopierer og udfylder dette skema, så kan vi få lidt styr på hinanden :) (det er selvfølgelig helt frivilligt hvor meget man vil udfylde! ) Navn: Alder: Termin: Børn: Fødested: Bor: Civilstand: (Sig lige til hvis noget mangler) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2014 Kan selv starte ;) Navn: Christina Alder: 30 Termin: 19. Marts Børn: 2 drenge på 2 og 3 år Fødested: Skal føde i Herning Bor: I Troldhede (midt/vestjylland) Civilstand: Lykkeligt gift på 6. År Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2014 Navn: Line Alder: 25 år Termin: 08. Marts 2015 Børn: ingen Fødested: Thisted Bor: Bedsted Thy Civilstand: Forlovet med Morten - været sammen i 4 1/2 år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2014 Navn: Vil helst være anonym lidt endnu, til det er lidt mere "sikkert" med spiren, så indtil videre bare Yummy ;)Alder: 35Termin: 16. marts 2015Børn: 1 datter fra 2012Fødested: RoskildeBor: MidtsjællandCivilstand: Gift Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2014 Navn: Majse Alder: 31 Termin: 12. marts 2015 Børn: 0 Fødested: København Bor: København Civilstand: Kærester med Mads Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2014 Navn: Marmik indtil vi er sikker på den bliver derinde.. Alder: 22 Termin: 5. Marts Børn: ingen det er første graviditet. Fødested: vides ikke endnu. Bor: hemmelig Civilstand: forlovet :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2014 Navn: Nicola Alder: 20 Termin: 21. marts Børn: 1 søn fra jan. 13 Fødested: holbæk Bor: vestsjælland Civilstand: forlovet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2014 Navn: Stephanie Alder: 27 Termin: 19. Marts Børn: William på 15 måneder, 2 år på babyens termin Fødested: Roskilde Bor: Ringsted Civilstand: Gift med "J", vi blev gift 10.11.12 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2014 Navn: Sandra Alder:23 Termin:13marts Børn: ingen, dette er vores første Fødested:Hillerød hospital Bor:græsted Civilstand:gift Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2014 Navn: MajbritAlder: 26Termin: 19 MartsBørn: IngenFødested: Formentlig HjørringBor: SæbyCivilstand: Gift Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 16, 2014 Navn: Emilie Alder: 25 Termin: 20. Marts Børn: Ingen Fødested: Nykøbing F. Sygehus Bor: Nagelsti (Nykøbing F) Civilstand: Gift med Marc ♡ :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 17, 2014 Navn: Inna Helbæk AurorealisAlder: 24Termin: 13-17 marts kommer an på om jeg regner efter mens eller befrugtning som jeg har helt styr på da det var via IUI-H 2. forsøgBørn: Det er første, har prøvet i et år.Fødested: Regner med det bliver RigetBor: ØsterbroCivilstand: Lykkeligt gift siden 17 aug. 2013 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2014 Så fandt jeg også herind ;) Navn: Maja Alder: 31 Termin: 1 marts (indtil videre) Børn: Mie 18 august 2012 Fødested: Herning Bor: tjørring/Herning Civilstand: gift med Anders 22 januar 2011 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Navn: Louise Alder: 23 ( 24 år d. 8.august) Termin: 24. Marts (indtil videre) Børn: Silje 27 december 12 Fødested: Odense (Ønske) Bor: Nordfyn Civilstand: Kærester med Anders Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2014 Navn: Bitten Alder: 35 Termin: 3. marts Børn: Ingen Fødested: Satser på Riget Bor: Odsherred Civilstand: Forlovet med Gitte på 2. år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2014 Navn: Katja Alder: 32 Termin: 20 Marts Børn: venter den første Fødested: Kolding Bor: Brejning Civilstand: I forhold gennem 7 år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2014 Jamen så vil jeg da også gerne med på listen her :) Navn: Indtil videre Marcusmor før vi offentliggør det rigtigt ;)Alder: 31Termin: 6. marts i følge første scanningBørn: Marcus på 3, fra feb. 11 Fødested: Hillerød HospitalBor: Ved Hillerød Civilstand: Gift på 7. år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2014 Navn: Maria Alder: 28 år Termin: 20 Marts Børn: Ingen Fødested: Herlev hospital Bor: Nærum Civilstand: I forhold gennem 10 år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2014 Navn: eva81er Alder: 33 Termin: 27 Marts 2015 indtil videre :) Børn: dreng 8 år Fødested: Kolding eller Aabenraa Bor: Haderslev, sønderjylland Civilstand: kæreste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2014 Navn: Heidi Alder: 35 Termin: 11 Marts Børn: Venter den første Fødested: Kolding Bor: Vejen Civilstand: Kæreste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2014 Jeg forsøger med lidt endnu, der stadig lidt jeg vil være anonym med, da vi ikke har fortalt venner og familie det endnu :) Navn: ByChoice (til jeg er sikker på om baby bliver) Alder: 26Termin: 22 marts 2015Børn: IngenFødested: Norge Bor: Norge Civilstand: Forlovet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Navn: Mette Alder: 27 Termin: 12/3-2015 Børn: 0 Fødested: Hvidovre Bor: Vesterbro Civilstand: Gift Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2014 Navn: Wolf Alder:31 Termin: 16. marts Børn: to dejlige drenge på 6 og 7 Fødested: Hillerød Bor: Hillerød Civilstand: Gift Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2014 Navn: Sara Emilie Alder: 31 år Termin: 12. marts 2015 Børn: Ingen Fødested: Hillerød Bor: Skævinge (lidt udenfor Hillerød), sammen med min fantastiske kæreste Benjamin. Her købte vi et hus sidste sommer, som vi er igang med at renovere fra A-Z :-) Civilstand: Kærester med Benjamin, gennem 2,5 år <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2014 Navn: Mette Alder: 34 år Termin: 5/3-2015 Børn: 2 drenge på 9 år og 22 mdr. Fødested: Kolding Bor: Fredericia Civilstand: Gift med Lars siden den 12/12-2012 Del dette indlæg Link to post Share on other sites