MrsStorm

Erfaringer søges - gravid???

19 indlæg i dette emne

Hej jeg er idag 3+1, hvis min cyklus er på 28 dage.. I snit har den dog været 31... Jeg testede ret så positivt fredag morgen på en strimmeltest og igen fredag eftermiddag på en valmed - altså i 2+6!!!!

Både igår og idag har jeg fået en svag streg på strimmeltests med morgenurin (svagere end første gang, men disse to er ens). Jeg fik igår mega ømme brystvorter..

Det er jo så MEGA tidligt, så hvis jeg kun havde set den svag streg imorges ville jeg ikke være forvirret, men kun håbefuld. Tænker at koncentrationen kan vel variere, men det at den var så tydelig - så tidligt - forvirre mig...

Jeg vil SÅ gerne være gravid - især nu hvor jeg har set to streger.

Succeshistorier og erfaringer søges.

Skal på ferie på tirsdag, så lægen er ikke helt en option.

Hvad tænker I kloge kvinder?

Del dette indlæg

Jeg går ud fra du mener du har testet med graviditetsteste? I så fald tillykke  :) 

Har du testet for ægløsning eller haft nogle tegn på den? For jeg tænker at når du tester "ret så positivt" så tidligt så har din ægløsning måske ligget tidligere end du regner med eller tidligere end "normalt" i cyklus - det er altså meget få som kan teste 2+6, de tidligeste testere jeg har hørt om er extremt svage teste i 3+1/2 stykker. Hvordan var din sidste mens, var den som den plejer? Hvis den var svag eller kort kan du have været en af de få som får "menstruation" trods graviditet., og så kan du jo reelt være længere henne endnu. Eller kan du være blevet gravid under eller lige efter mens ved en uregelmæssig ægløsning? Har du evt lyst til at lægge billede ind af testene så vi kan se? Det er svært at sammenligne tests for de er ikke lavet til at vise noget om "hvor" gravid man er, kun til at give et "ja/nej" svar, så hvis der er to streger vil jeg jo mene svaret er JA, du er gravid. Held og lykke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror jeg har attachet et billede nu. Øverst er fra fredag, midt lørdag og nederst idag. Det ligner lidt at idag er bedre end igår, men fredag klart bedst.

Jeg testede netop positiv for ÆL fra dag 15 og frem til dag 21 (fredag) hvor test stregen kom på "1 sek". Derfor tog jeg en G test så tidligt.

post-10087-0-76546800-1405246831_thumb.j

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg testede positivt uge 3+2 mener jeg det var da jeg var gravid med min datter. Jeg testede med høj sensitive tests, det ved jeg ikke om dine er. Nu skal jeg huske en 3 år tilbage, men umiddelbart lignede de meget godt dine.

Så et forsigtigt tillykke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal lige siges at jeg fredag eftermiddag tog denne Valmed test..

post-10087-0-17622300-1405247590_thumb.j

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil, ligesom de andre sige at du tyder på at være gravid :) Jeg tvivler bare stærkt på at du kun har været 2+6 da du testede positivt, så du kan jo være længere henne end forventet.

Men med så mange tests med streger på er der vidst ikke så meget tvivl om du er gravid :)

Hvis du har testet med ægløsningstest er det ikke sikkert at du har fanget en ægløsning, men kan være gravidliteten. Jeg synes at have hørt om flere hvor de har kunne måle gravidliteten på ægløsningstests før gravidlitetstests :).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil, ligesom de andre sige at du tyder på at være gravid :) Jeg tvivler bare stærkt på at du kun har været 2+6 da du testede positivt, så du kan jo være længere henne end forventet.

Men med så mange tests med streger på er der vidst ikke så meget tvivl om du er gravid :)

Hvis du har testet med ægløsningstest er det ikke sikkert at du har fanget en ægløsning, men kan være gravidliteten. Jeg synes at have hørt om flere hvor de har kunne måle gravidliteten på ægløsningstests før gravidlitetstests :).

Fedt! Men det mystiske er jo bare at de ikke er så tydelige mere. Burde blive tydeligere... Jeg frygter en biokemisk, men det føles anderledes.. Åhhh jeg håber!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt! Men det mystiske er jo bare at de ikke er så tydelige mere. Burde blive tydeligere... Jeg frygter en biokemisk, men det føles anderledes.. Åhhh jeg håber!!!

Du må jo bare give det et par dage og se :).

Vil sige at jeg tog to strimmel tests ved 4+0 og 4+1 (mener jeg ved var), og så tog jeg en test fra rema (kan ikke huske mærket) da jeg var 4+3, som var mindre tydelig, så det har jo både noget at gøre med hvilken testtype du lige har brugt, og hvor koncentreret niveauet af Hcg har været :) Hvis der nu er gået 12 timer siden du tissede ved den første test men kun 4-5 timer ved den næste f.eks. :). 

Men der er selvfølgelig ingen garanti for at det ikke er en bio, men selv hvis den bliver siddende taber mange jo de første 12 uger :) (jeg frygter stadig) Så du må jo bare se tiden an :).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du må jo bare give det et par dage og se :).

Vil sige at jeg tog to strimmel tests ved 4+0 og 4+1 (mener jeg ved var), og så tog jeg en test fra rema (kan ikke huske mærket) da jeg var 4+3, som var mindre tydelig, så det har jo både noget at gøre med hvilken testtype du lige har brugt, og hvor koncentreret niveauet af Hcg har været :) Hvis der nu er gået 12 timer siden du tissede ved den første test men kun 4-5 timer ved den næste f.eks. :).

Men der er selvfølgelig ingen garanti for at det ikke er en bio, men selv hvis den bliver siddende taber mange jo de første 12 uger :) (jeg frygter stadig) Så du må jo bare se tiden an :).

Jeg venter og krydser. - indtil onsdag hvor jeg vil tage en digital test.. Der burde den blive positiv hvis jeg er gravid og hvis ikke kan jeg drikke champagne med min mand i Paris på vores bryllupsrejse :-)

Tak for alle jeres svar<3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg venter og krydser. - indtil onsdag hvor jeg vil tage en digital test.. Der burde den blive positiv hvis jeg er gravid og hvis ikke kan jeg drikke champagne med min mand i Paris på vores bryllupsrejse :-)

Tak for alle jeres svar<3

Lyder romantisk :) I må have en god tur :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nok en bio!!:-( kunne ikke se stregen imorges... PIS! Mærkeligt at man kan blive ked, når det egentlig ikke var... Tester ALDRIG mere før tid.

Tager dog en digital med til Paris iaften, der imorgen får lov at "bestemme" om alkohol er go eller no go...

Øv bøv!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har læst om nogen, som kan teste positivt på en graviditetstest ved ÆL, så måske det var derfor..

Rigtig øv, at testen ikke er positiv er positiv i dag :kram:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nok en bio!!:-( kunne ikke se stregen imorges... PIS! Mærkeligt at man kan blive ked, når det egentlig ikke var... Tester ALDRIG mere før tid.

Tager dog en digital med til Paris iaften, der imorgen får lov at "bestemme" om alkohol er go eller no go...

Øv bøv!

Det positive er jo så at du ved at du kan blive gravid, og I så bare klare det i næste omgang :). Op på hesten/manden igen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo det der er faren ved at teste før forventet menses..
Håber det bedste for dig/jer 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det positive er jo så at du ved at du kan blive gravid, og I så bare klare det i næste omgang :). Op på hesten/manden igen :)

Tak - og det er jeg glad for. Har en ICSI datter med min eks. Så har aldrig prøvet at blive øko gravid, selvom jeg er mor. Så det er stort bare at få lov at få to streger - det tager jeg bestemt med videre. Er nu ret sikker på jeg havde en bio i forrige cyklus også, så det er dog ikke så godt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde 2 bio'er i rap i januar/februar og i april stod jeg med en positiv test :) Hvis det er en bio, så vil den jo altså, måske, stadig blive fanget på en digital test! Det prøvede jeg, så jeg ville lade være, så du ikke bliver endnu mere skuffet, hvis det er en bio :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde 2 bio'er i rap i januar/februar og i april stod jeg med en positiv test :) Hvis det er en bio, så vil den jo altså, måske, stadig blive fanget på en digital test! Det prøvede jeg, så jeg ville lade være, så du ikke bliver endnu mere skuffet, hvis det er en bio :(

Fedt med en solskinshistorie! Hvordan ved du det var bio'er?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt med en solskinshistorie! Hvordan ved du det var bio'er?

Den ene gang testede jeg positiv, men testene blev mere og mere svage, så jeg tog en CB digital, hvor der stod gravid- 3 dage efter kom mens. Jeg har haft en MA, så jeg hev fat i lægen, som fulgte HcG med blodprøve, det var slet ikke højt nok, så vidste vi hvad klokken var slået.

Den følgende måned skete lidt det samme, men der var testene slet ikke rigtig positive, der gik ikke så mange dage der, før mens kom.

Generelt kan jeg teste positiv på ÆL-tests når jeg er gravid, så jeg vidste også noget var i gærde ;)

Hvor langt var det du er i cyklus?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine ÆL teste blev ved med at være positive (digitale pg almindelig) fra dag 15. Dag 21 var teststregen mørkerød - så jeg tog en (to) G tests. Som var ret så positive - det var i fredags. Så vidste jo godt det var vildt når jeg kun var 2+6...

Hvad var anderledes da du blev "rigtig" gravid?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER