Guest

Åh hvor DUMT! Berolig mig lige!!!

24 indlæg i dette emne

I dag var vi til fødselsdag hos nevøen! Vi gik en tur ned på legepladsen, der var sådan nogle stænger til at svinge rundt på, Mie hiver sig op i armene og gynger kroppen frem og tilbage, min søster og jeg snakker om at vi ikke tror vi kan, dum som jeg er, og i glemslen af at der ligger en lille en i baby hulen, hænger jeg mig i den store i armene, kort efter får jeg ligament smerter, er lidt forstoppet og har haft lidt ondt i maven hele dagen, men det tog til på turen hjem I bilen!

Er min tanke torsk farlig? Kan det ske noget ved at hænge i strakte arme (få sek) eller er jeg pylret! Er total i vildrede og er tudefærdig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke, at der er sket spor ved det :kram Smerterne er bare fordi baby er ved at udvide (og forstoppelsen er bare en af de mange glæder ved at være gravid :prik)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror heller ikke der sker noget ved det... :Kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bestemt du kan være ganske rolig. Det kan godt være du har kunne mærke det strække på en anden måde fordi du nu er gravid men tror bestemt ikke det er farligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg slet heller ikke du skal bekymre dig om :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis babyen er sund og rask sksl den nok blive siddende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan være helt rolig

I min gamle graviditetsbog stod der, at man i gamle dage sagde, at gravide ikke måtte tage armene over hovedet, fordi barnet så kunne få navlestrengen om halsen og blive kvalt. Men i dag vidste man bedre, og der var absolut intet farligt i det. ;) Så sving du bare med armene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! Ih de sidste 2 dage har bare været hormonella helvedet!!! Overanalyserer ALT! Min krop, andres sætninger, kropssprog - what ever!!

Så gik det lige så fint og så hængte jeg mig i armene og nu tror jeg alt er revet løst og babyen er død! Maven gør ondt og jeg kan ørle hvert sekund. Er alene med Mie og skal pakke bil til sommerhus i aften mens hun sover :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kan være helt rolig

I min gamle graviditetsbog stod der, at man i gamle dage sagde, at gravide ikke måtte tage armene over hovedet, fordi barnet så kunne få navlestrengen om halsen og blive kvalt. Men i dag vidste man bedre, og der var absolut intet farligt i det. ;) Så sving du bare med armene :)

Det er nu ikke armene over hovedet jeg er bange for, det er løftet i sig selv.

Jeg hængte ca sådan her:

ie6Ghc9.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu ikke armene over hovedet jeg er bange for, det er løftet i sig selv.

Jeg hængte ca sådan her:ie6Ghc9.jpg

Skønt billede :)

Men jeg tror nu det er det samme. Det er vel ikke være end mavebøjninger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt billede :)

Men jeg tror nu det er det samme. Det er vel ikke være end mavebøjninger?

Hmm du siger noget! Tak :kiss (har jeg sagt jeg hader hormoner? )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må godt lave de der øvelser i fitness hvor man løfter sig op kun med armkræft, det er da præcis det samme.

Du må også: mavebøjninger, planke, styrketræning, løb, gå, lege med dit barn, stå på hovedet og 10.000 andre ting.

Du må ikke: dyrke kontaktsport (boldsport og kampsport)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu ikke armene over hovedet jeg er bange for, det er løftet i sig selv.

Jeg hængte ca sådan her:

ie6Ghc9.jpg

Haha hvor er hun cute :D :wub

Men jeg tror virkelig SLET ikke, at sådan en tur kan skade baby :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu ikke armene over hovedet jeg er bange for, det er løftet i sig selv.

Jeg hængte ca sådan her:

ie6Ghc9.jpg

Hvor er hun skøn! (Lise har iøvrigt den nøjagtig samme kjole :biglove elsker den)

 

Der kan absolut intet ske ved at hænge i armene, når man er gravid. Det som gør ekstra ondt nu, er nok fordi du har fået strukket dine mavemuskler og sener mere end sædvanligt, og da de jo i forvejen er lidt ømme pga de er igang med at udvide sig, så kan det altså gøre lidt mere ondt. Men det er nøjagtig det samme som ligament smerter.

Jeg kunne få voldsomt ondt i maven i længere tid ad gangen efter jeg havde cyklet til/fra arbejde, hvis jeg lige fik trådt lidt for hårdt til i pedalerne, da jeg så fik brugt mine mavemuskler lidt for meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! Er meget mere rolig nu. Det virker helt fjollet at være så nervøs nu! I har jo FULDSTÆNDIG RET! Og hvordan ville jeg selv som udenforstående tænke om situationen?

Helt ærligt piger så tror jeg det er hormoner der fiser rundt de her dage, er ærlig talt en smule hysterisk og tænker SLET ikke klart og logisk! Men hey - det er første klare og ufejlbarligt tegn på at jeg faktisk ER gravid!

Det jeg ville sige er at i virkelig har hjulpet med at klare min hjerne :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må godt lave de der øvelser i fitness hvor man løfter sig op kun med armkræft, det er da præcis det samme.

Du må også: mavebøjninger, planke, styrketræning, løb, gå, lege med dit barn, stå på hovedet og 10.000 andre ting.

Du må ikke: dyrke kontaktsport (boldsport og kampsport)

Tak søde :kiss det var lige det jeg havde brug for at få at vide!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvor er hun cute :D :wub

Men jeg tror virkelig SLET ikke, at sådan en tur kan skade baby :kram2

Vi var også færdige af grin da hun gjorde det første gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu ikke armene over hovedet jeg er bange for, det er løftet i sig selv.

Jeg hængte ca sådan her:

ie6Ghc9.jpg

Ikke at det beroligende dig, men lød til på de andre beskeder at du var blevet.

Men hold kæft hvor er Mie bare for lækker :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun skøn! (Lise har iøvrigt den nøjagtig samme kjole :biglove elsker den)

Der kan absolut intet ske ved at hænge i armene, når man er gravid. Det som gør ekstra ondt nu, er nok fordi du har fået strukket dine mavemuskler og sener mere end sædvanligt, og da de jo i forvejen er lidt ømme pga de er igang med at udvide sig, så kan det altså gøre lidt mere ondt. Men det er nøjagtig det samme som ligament smerter.

Jeg kunne få voldsomt ondt i maven i længere tid ad gangen efter jeg havde cyklet til/fra arbejde, hvis jeg lige fik trådt lidt for hårdt til i pedalerne, da jeg så fik brugt mine mavemuskler lidt for meget.

Ja kjolen er simpelthen for sød! Og så passer den der lyse blå farve bare PERFEKT til Mies lyse hud og hår! Så nu har jeg det i baghovedet til næste gang garderoben skal fornyes :D

Cykling er i intet problem, faktisk er det stort set kun ved stræk jeg mærker en SMULE ligament smerter. Min søster sagde at hun stort set heller ikke mærkede Ligamenterne ved hendes nr 2. Dejligt at vide. Hun sagde også at hun godt kunne huske hvor ondt jeg havde af ligament smerter sidst og hvor skidt jeg var (hun var 5 uger foran mig sidst så vi fulgtes tæt) men hun sagde også at det var 2 VIDT forskellige graviditeter, det var bare omvendt for hende, hendes første var rimelig let, mens nr 2 var kvalmefyldt, hun havde bækkenløsning, rygsmerter og meget meget mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at det beroligende dig, men lød til på de andre beskeder at du var blevet.

Men hold kæft hvor er Mie bare for lækker :kuller

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun bare skøn på det billede :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun bare skøn på det billede :kuller

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER