Guest

Tidlige humørsvingninger

5 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Jeg håber, nogen kan hjælpe mig med nogle erfaringer fra jeres graviditeter. Jeg er blevet gravid (hurraaaa! :loveshower ) og er gået ind i 4 uge. Allerede inden jeg vidste, jeg var gravid (omkring 2. uge) begyndte jeg at få de mærkeligste humørsvingninger, og de forfølger mig stadig. Jeg føler nogengange, jeg står udenfor mig selv, kan se jeg er vildt urimelig og har ikke lyst til at ændre på det. Jeg er kort sagt rigtig bitchy overfor min kæreste. 5 min. senere synes jeg alt er dejligt. Mine bryster er indenfor de seneste dage blevet vildt ømme, og jeg er ret træt.

Er der nogen herinde, som kender til den slags humør-forandringer? Det er også svært for mig at tro, jeg virkelig er gravid, det er næsten uvirkeligt. Er jeg ved at blive gak?

Mange hilsner fra den kommende mor.

Del dette indlæg

:) velkommen til de berømte humørsvingninger, der er helt normale og skyldes at hormonerne flyver rundt i din krop.

Bare rolig du er ikke ved at blive gak - det er bare noget der hører med når man er gravid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare sådan det er! Det virker måske voldsomt men som Ria skriver så er det hormonerne. Man kan gøre nok så meget men det er nærmest umuligt at styre.

Jeg kan nogle gange mærke når det bobler indeni og så kan jeg ligesom "advare" min mand inden det kammer over.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vist desværre ikke så meget at gøre end at lære og leve med det og så sige undskyld til kæresten når det behøves.

Hvis jeg kunne mærke at jeg havde "sådan en dag" så skrev jeg som regel lige en advarsel til N, så han vidste hvad der var galt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det var godt at høre, jeg ikke er den eneste, der får nogle dage med overdrevne følelsesudbrud og voldsomme reaktioner. Selvom jeg føler med vores respektive kærester/mænd :-). Mange tak for jeres svar :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER